Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshennep

hennep

2 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
q
quentin1590Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb een plantje staan bij een vriend , we hebben de zaadjes gewoon in een winkeltje gekocht onder "zaad" om mee te kooken we hebbe de zaadjes geplant en dachten eerst niet eens dat ze zouden uitkomen de plantjes zijn nu ongeveer een meter hoog en er komen groote toppen aan ik dacht trouwens dat mannetjes geen toppen kregen ?! kan het zijn dat dit goede weed is als je ze gewoon inde suppermarkt kan kopen of is dit giftig ofzoiets ?! :openmouth: dankje voor de hulp

:stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is leuk om in huis te hebben, maar je zult er niet stoned van worden. Hennepzaad wordt verkocht om mee te koken dacht ik. Het bevat in ieder geval geen THC. Als je een wietplant wilt kweken zul je echt wietzaadjes moeten kopen, het liefst gefeminiseerde want daarmee heb je de garantie dat je toppen krijgt die je kunt roken (mits je de plant goed verzorgd).
k
king of kushLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als het een vrouwelijke plant is zal er waarschijnlijk gewoon thc (en andere werkzame stoffen) opzitten tenzij hij speciaal is doorgekruist. Een mannelijke plant maakt ook toppen alleen zien die er wat anders uit je kna even op internet het verschil opzoeken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."