Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCritical Kush XL Automatic + stank?

Critical Kush XL Automatic + stank?

0 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
L
LeowouLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo forumleden

Een kleine samenvatting:
Ik heb nog nooit een wietplant gekweekt en dacht laat ik nou eens 3x Critical Kush XL Automatic kopen. Nou ken ik wel vrienden die al eens wiet hebben gekweekt maar alleen voor de bloeiperiode van hun autoflower lemon haze.

Wat ik heb gekocht:
3x Critical Kush XL Automatic
Secret Jardin Hydro Shoot (60x60x140cm)
Osram Nav-T-Super 400W (LED)

Mijn vragen:
Nou heb ik de growtent opgezet, lamp gehangen maar nu nog wachten met het ontkiemen van de zaadjes omdat ik best schrik heb dat het over heel mijn huis gaat rieken in de bloeiperiode want de tent staat dan op zolder.
Is het echt nodig om een koolstoffilter te monteren erop want dat maakt zoveel lawaai en dat mocht dan weer niet van mijn ouders.. (ja ik woon nog bij mijn ouders)
Mijn bedoeling was 1plantje eronder te zetten om te zien hoe de geur zal zijn niet dat mijn ouders er last van zullen krijgen want ze houden niet echt van de geur :( .

Verdere informatie:
Hij levert 500-550gr/m2

Mvg, LeoWou

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."