Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHulp bij eerste plantje

Hulp bij eerste plantje

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DailySmokerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

Voor het eerst een balkon plantje aan het groeien.
Hij ziet er nu zo uit:

https://static.afbeeldinguploaden.nl/16 ... lD7BSk.jpg

https://static.afbeeldinguploaden.nl/16 ... eBaMSZ.jpg

Zoals je ziet is het blad een beetje aangetast.
Ik had gelezen dat er dan een klein larfje in zit, en je deze eruit moet halen.
Kan alleen nergens een larf vinden dus ik ga er van uit dat deze er nu wel uit is.

Mijn vraag is, hebben jullie nuttige tips, adviezen, wat ik het beste kan doen om dit plantje zo optimaal te laten groeien?

Alvast dank!
M
MelchiorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is echt al jaren geleden dat ik wiet heb gekweekt maar ik meen dat dit betekend teveel voedingsstoffen in verhouding met het water of dat ie te weinig water heeft. Durf er niet me hand in het vuur voor te steken.
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat zijn het toch mooie plantjes :grin:
Helaas zelf nog nooit gekweekt. Ik kan je hierbij niet helpen.
In ieder geval succes ermee!

:stoned:
D
DailySmokerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Melchior zei:
Het is echt al jaren geleden dat ik wiet heb gekweekt maar ik meen dat dit betekend teveel voedingsstoffen in verhouding met het water of dat ie te weinig water heeft. Durf er niet me hand in het vuur voor te steken.
Klik om te vergroten...
Ik heb geen voedingsstoffen gebruikt en ik geef m'n plantje volgens mij niet teveel of te weinig water. Denk dus dat het daar niet aan ligt
D
DailySmokerLid
01-01-2024, 00:00
#5
JackHerrer zei:
Wat zijn het toch mooie plantjes :grin:
Helaas zelf nog nooit gekweekt. Ik kan je hierbij niet helpen.
In ieder geval succes ermee!

:stoned:
Klik om te vergroten...
Dankjewel. In ieder geval bedankt voor je reactie.

Ik hoop op meer reactiessss :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."