Heel erg bedankt voor de snelle antwoorden als ze toevallig niet goed zijn (waar ik niet van uit ga) dan laat ik het horen!
#2
Een korte vraag ik ben zelf laatst begonnen aan het groeien van paddo's nou zitten er groene vlekjes op maar ruiken ze wel goed. Ik vroeg mij af kan ik mijn paddo's nog eten of word ik dan ziek
Alvast bedankt !
#3
Ik vind ze er heel normaal uitzien eigenlijk, paddenstoelen zijn immers ook schimmels he.
#4
De plekken die je ziet op de steel zijn:
Blauw van de kneuzingen, daar zijn ze heel gevoelig voor.
Zwart is meestal van een geopende paddo die er naast heeft gestaan en zijn sporen heeft laten vallen.
Kwaliteit is nog gewoon goed!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.