Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZak open of dicht?

Zak open of dicht?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LexiiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ave reizigers,

Na menig tripje op andere middelen heb ik besloten een kweekset te kopen. Hij staat nu 10 dagen in de bijgesloten zak en de eerste tekens van leven zijn zichtbaar. Mijn vriend heeft ergens gelezen dat zogauw de eerste pins zichtbaar zijn, de zak open gelaten moet worden. Dat betwijfel ik zelf sterk. Hij heeft een nacht open gestaan en ik heb hem vandaag na contact met de smartshop weer gesloten. Dit is de staat van mijn cake en de eerste pinnetjes.

Hebben jullie advies? Hij staat nu weer ongeveer 6 uur dicht en ik zie nog geen condens op de zak. Ik heb hem besproeid voordat ik de zak weer dicht deed.

Elke wijze raad is welkom, ben ik nog op de goede weg? Thanks!
L
LexiiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Edit: de zak heeft 3 a 4 uur open gestaan op een schone plek
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Lexii, Welkom op Drugforum!
Lekker die zak dichthouden hoor. Alleen als je eventueel de zak af en toe aan de binnenkant wil besproeien mag hij open.
Direct zonlicht ook misschien wat meer vermijden. Hebben helemaal niet zoveel licht nodig.
Temperatuur en vochtigheid zijn het belangrijkst. Daarom is de zak dichthouden ook belangrijk want dan hou je het in de zak vochtig :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."