Ik heb al een tijdje een growkit staan, en sinds een paar dagen beginnen de eerste paddo's te groeien. Goed nieuws dus.
Echter groeien ze maar aan een kant. Dit is de kant die richting het raam staat. Moet ik de kweekset omdraaien of ergens anders zetten? Of zou dit vanzelf bijtrekken?
#2
Hey ik heb juist het zelfde ! De paddo’s groeien niet overal 😞
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.