Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswietplant in vollegrond eerst paar x verpotten ??

wietplant in vollegrond eerst paar x verpotten ??

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
df^Lid
01-01-2024, 00:00
#1
heb de normale zaadjes en bedoel ik kweek normaal in potten of een spacykuip en verpot ze dan 3 a 4x voor betere wortelgroei en meer opbrengst
maar werkt dat ook zo als ze uitijderlijk in de volle grond gaan
I
IskraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Veel verpotten is sowieso niet zo fijn voor de plantjes. Ik kan het haast niet geloven dat het goed zou zijn voor wortelgroei en betere opbrengst, maar misschien heb je wel gelijk.

Watvoor soorten ga je zetten?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon pot pakken waar ze stevig genoeg in kunnen worden om het leven in de volle grond te overleven en dan gelijk in volle grond. Overpotten vinden planten niet echt leuk idd @Iskra .

Als je ze in volle grond zet beste wel beschermen met wat gaas of iets als je weet dat er ook katten en weet ik veel wat in je tuin of plek komen
d
df^Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ik wil paar wietplanten buiten kweken komen uiteindelijk in de vollegrond
ik zaai de zaadjes eerst in 1l potjes
zou ik ze dan beter gelijk als de potjes te klein worden
in de vollegrond plaatsen of in grotere potten en misschien
hierna nog groter en dan in de volle grond
I
IskraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ligt eraan of je autoflower zaadjes kiest of de normale.

Bij normale zaden, wachten tot ze ongeveer groot genoeg zijn zodat ze niet in 1x worden opgegeten door slakken of door een hevige weer type.

Bij autoflower gelijk in de uiteindelijke pot, minimaal 15liter. Die houden niet van overpotten.
d
df^Lid
01-01-2024, 00:00
#6
of is het beter eerst voor groeien in een potje en daarna in de vollegrond
omdat de wortels in de vollegrond zover kan groeien als die wil
en steets verpotten alleen beter is als je in potten kweekt omdat de wortels daarin de beperkte ruimte heeft
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Topic is verplaatst naar juiste subforum.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."