Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsjuiste lampen wiet teelt

juiste lampen wiet teelt

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
Drugsadviseur LangstraatLid
01-01-2024, 00:00
#1
beste...

helaas zit ik een psychose waardoor er voor mij de komende tijd geen drugs geconsumeerd zal worden, dit betekent niet dat mijn liefde en interesse in drugs weg valt. ik wil de komende tijd waarin ik vooral thuis zal zitten gebruiken voor een nieuw hoofdstuk in mijn leven: het kweken van wiet.

ik heb al wat onderzoek gedaan maar kom maar niet bij antwoord van 1 vraag: wat is de juiste plant verhouding per lamp? ik wil een tent van 100x100x200 cm te kopen. en deze te belichten met een HID lamp. alleen ik kom er maar niet achter wat verstandig is in deze situatie. hoeveel watt moet/kan de lamp zijn? ik dacht zelf aan 600 watt met 3/4 lampen in flinke potten. is dit te doen? of is het watt gehalte te hoog voor de kweektent en het aantal planten? en hoeveel gram kan ik dan per plant verwachten als ik de juiste verhouding heb?

ik zie graag een reactie tegemoet van een ervaren kweker of iemand met meer kennis dan mij op dit gebied :)
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou eens naar COB LED kijken, als ik jou was.

Verder laat ik het hierbij, ik weet namelijk niet wat de forumregels hierover zeggen..
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
ásdasdasd.JPG
B
BlueLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hi
L.E.D. verlichting is erg goed zo niet beter als een HID lamp, ik zou zeggen doe wat research hierover
en maak jezelf wijzer.

Succes
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#5
Led 100%

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."