#1
Ligt dit gewoon aan het verstoren van je bioritme door een nacht feestvieren? Ik slaap normaal prima 7 tot 10 uur maar in de week na Keta word ik vaak wakker 's nachts... Nog meer mensen die daar last van hebben? Gebruik over n uur of 6 niet meer dan n puntje of 10 (5X2)
Ik geloof niet dat het aan de keta ligt. Ik gebruik regelmatig keta en dit heeft geen invloed op mijn slaapritme. Lijkt me dat het er gewoon aan ligt dat je een nacht door hebt gehaald. Maar ben je al de hele week uit je slaapritme? Of ineens na één week?