#1
Dat is voor justitie, dus ik denk dat ik de uitslag pas weet eind mei. Dan heb ik een gesprek met mijn justitieassistent.
Kan moeilijk aan mijn huisarts de uislag vragen normaal zou die negetafief moeten zijn volgens een logische redenering.
Kan moeilijk aan mijn huisarts de uislag vragen normaal zou die negetafief moeten zijn volgens een logische redenering.