#1
Hallo ik heb 2 gram ketamine gekregen van een vriend van me. maar het is in Kristal poeder vorm en weet niet echt hoe ik het moet gebruiken, gewoon schijt hebben en snuiven of toch maar beter op een andere manier gebruiken?
En wat is daar het beste manier voor?Heel fijn hakken tot het poeder is en dan snuiven
Uuuhhh doe het in een zakje en ga er op rammen met een steen ofzoEn wat is daar het beste manier voor?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."