Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsChronische pijn in keel, nek en oor vermoedelijk door vervuilde keta

Chronische pijn in keel, nek en oor vermoedelijk door vervuilde keta

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
Henk1990Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste,

Bij deze wil ik graag eens informeren ofdat er meer mensen zijn met dezelfde klachten en ofdat de doktor hiervoor een oorzaak heeft kunnen vinden. Jarenlang van me 25e tot 29e heb ik met regelmaat ketamine gebruikt en stevig geblowed. Na ernstige keel klachten ben ik meer dan een jaar geleden overal mee gestopt maar mijn klachten zijn nooit meer verdwenen. De klachten begonnen nadat ik een partij vervuilde ketamine gemixed met 4fa (amfetamine) had gesnoven. Het voelt alsof er iets beschadigd is in mijn keel, ik heb moeite met slikken en altijd pijn die uitstraalt naar me nek en oor. Ik heb ondertussen 3 verschillende KNO artsen gezien en tal van andere gespecialiseerde artsen maar niemand die wat gevonden krijgt wat de pijn zou kunnen veroorzaken. Mijn leven begint ondertussen een aardige hel te worden, ik ben 30 jaar en sta op met pijn en ga naar bed met pijn. Ten einde raad ben ik benieuwd of er meer mensen rond lopen met deze klachten en ofdat de doktor hiervoor wel wat heeft kunnen vinden. Ik heb echt het idee dat de chemicaliën flinke schade heeft toegebracht achter in me keel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet er niets vanaf, maar gooide je vraag in de chat gpt en schiet niet echt op, maar misschien heb je er wat aan:
Antwoord van artificiële intelligentie:..

Ik begrijp dat je bezorgd bent over de klachten die je ervaart en dat je je afvraagt of er anderen zijn met dezelfde klachten en of er een oorzaak voor gevonden kan worden.

Het gebruik van ketamine en andere stoffen kan schadelijke gevolgen hebben voor het lichaam, inclusief de keel en het slikken. Het is mogelijk dat de klachten die je ervaart gerelateerd zijn aan het gebruik van deze stoffen, vooral gezien het feit dat de klachten begonnen nadat je een partij vervuilde ketamine had gesnoven.

Hoewel het positief is dat je al meerdere artsen hebt geraadpleegd, begrijp ik dat het frustrerend kan zijn dat er nog geen oorzaak voor je klachten is gevonden. Het kan helpen om een second opinion te vragen bij een andere KNO-arts of een specialist op het gebied van verslaving. Het is belangrijk om open en eerlijk te zijn over je gebruik van ketamine en andere stoffen, omdat dit kan helpen bij het vinden van de juiste diagnose en behandeling.

Daarnaast is het belangrijk om te zoeken naar ondersteunende behandelingen om de pijn te verlichten en de kwaliteit van leven te verbeteren. Dit kan onder meer fysiotherapie, acupunctuur, pijnmedicatie en psychologische begeleiding omvatten.

Tot slot raad ik je aan om te overwegen om professionele hulp te zoeken voor je drugsmisbruik. Dit kan onder meer bestaan uit therapie en counseling, en kan helpen bij het verminderen van de schade die drugsgebruik aan je lichaam en geest heeft veroorzaakt.

Ik hoop dat je snel verlichting vindt voor je klachten en dat je op weg bent naar herstel.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."