#1
Beste,
Bij deze wil ik graag eens informeren ofdat er meer mensen zijn met dezelfde klachten en ofdat de doktor hiervoor een oorzaak heeft kunnen vinden. Jarenlang van me 25e tot 29e heb ik met regelmaat ketamine gebruikt en stevig geblowed. Na ernstige keel klachten ben ik meer dan een jaar geleden overal mee gestopt maar mijn klachten zijn nooit meer verdwenen. De klachten begonnen nadat ik een partij vervuilde ketamine gemixed met 4fa (amfetamine) had gesnoven. Het voelt alsof er iets beschadigd is in mijn keel, ik heb moeite met slikken en altijd pijn die uitstraalt naar me nek en oor. Ik heb ondertussen 3 verschillende KNO artsen gezien en tal van andere gespecialiseerde artsen maar niemand die wat gevonden krijgt wat de pijn zou kunnen veroorzaken. Mijn leven begint ondertussen een aardige hel te worden, ik ben 30 jaar en sta op met pijn en ga naar bed met pijn. Ten einde raad ben ik benieuwd of er meer mensen rond lopen met deze klachten en ofdat de doktor hiervoor wel wat heeft kunnen vinden. Ik heb echt het idee dat de chemicaliën flinke schade heeft toegebracht achter in me keel.
Bij deze wil ik graag eens informeren ofdat er meer mensen zijn met dezelfde klachten en ofdat de doktor hiervoor een oorzaak heeft kunnen vinden. Jarenlang van me 25e tot 29e heb ik met regelmaat ketamine gebruikt en stevig geblowed. Na ernstige keel klachten ben ik meer dan een jaar geleden overal mee gestopt maar mijn klachten zijn nooit meer verdwenen. De klachten begonnen nadat ik een partij vervuilde ketamine gemixed met 4fa (amfetamine) had gesnoven. Het voelt alsof er iets beschadigd is in mijn keel, ik heb moeite met slikken en altijd pijn die uitstraalt naar me nek en oor. Ik heb ondertussen 3 verschillende KNO artsen gezien en tal van andere gespecialiseerde artsen maar niemand die wat gevonden krijgt wat de pijn zou kunnen veroorzaken. Mijn leven begint ondertussen een aardige hel te worden, ik ben 30 jaar en sta op met pijn en ga naar bed met pijn. Ten einde raad ben ik benieuwd of er meer mensen rond lopen met deze klachten en ofdat de doktor hiervoor wel wat heeft kunnen vinden. Ik heb echt het idee dat de chemicaliën flinke schade heeft toegebracht achter in me keel.