Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgratis afkicken met een basisverzekering

gratis afkicken met een basisverzekering

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flameon zei:
Voor degene het mochten willen ... goed nakijken hoor!
"gratis afkicken" kan vaak alleen in gewone afkickklinieken ipv prive volgens mij
Klik om te vergroten...

Voor zover ik weet ook, en ik denk dat jij er nog meer verstand van hebt.
Maarrr, er is nu toch een nieuwe regeling dat je ook in "luxe klinieken" kan afkicken,
met Feng Shui design en dergelijke?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Luxe klinieken en 'andere / luxe individuele behandelingen' zijn vaak prive afkickklinieken.
De laatste tijd komen deze steeds vaker uit de grond en ik denk dat dit echt wel goed kan zijn.
Betaald wordt dan via een persoonsgebonden budget, of uit eigen zak.
Ik weet dat je in regio eindhoven nu een super deluxe afkick kliniek voor alcoholisten hebt.
Veel betalen, maar kans op afkicken is vrij groot heb ik laatst van een collega vernomen.

Ook om te werken kun je beter in een prive kliniek zitten :wink:
Je krijgt meer betaald, minder administratie, mensen die willen afkicken etc.
Mocht ik ooit de kans krijgen.........
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee zekerheid is het probleem, een prive kliniek kan ook zo weer de hoek om gaan zeg maar.
Om de rede wat jij zegt klaas denk ik ook dat afkicken beter werkt in zo'n kliniek, en een heel belangrijk item is dat je daar vaak 1 op 1 begeleiding krijgt en niet zoals in de huidige klinieken 1 op 20 ofzo.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flameon zei:
Nee zekerheid is het probleem, een prive kliniek kan ook zo weer de hoek om gaan zeg maar.
Om de rede wat jij zegt klaas denk ik ook dat afkicken beter werkt in zo'n kliniek, en een heel belangrijk item is dat je daar vaak 1 op 1 begeleiding krijgt en niet zoals in de huidige klinieken 1 op 20 ofzo.
Klik om te vergroten...

Ik heb gemerkt op de parnassia-bavo-groep (damn...die naam alleen al :P ) en dan vooral bij de D-tox dat alle aandacht ging naar de aandachtstrekkers, waar ik als ongeschoolde (op dat vlak) puber al doorheen kon kijken, terwijl degene die echt hulp nodig hadden werden vergeten.
'k Zal zeker niet zeggen dat het er alleen maar slecht was, want ik heb geweldige hulp gehad op alle plekken daar...maar het directe contact had beter gekund, lees: er had meer personeel moeten zijn.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Personeel is vaak een probleem in de verslavingszorg. Helaas willen veel mensen daar niet werken. Veel mensen denken dat 'verslaafden' niet te helpen zijn en zijn bang voor de gevaren. Binnen een kliniek valt het nog wel mee qua agressie, maar als je ook buiten komt zoals ik dan word toch vaak op je gescholden en soms wel meer (als mensen onder invloed zijn). Risico van het vak noem ik dat
g
gratisafkickenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
Ik heb al gratis afgekickt bij parnassia-bavo groep.

Nieuw is 't dus niet,
breider laat mensen al jaren afkicken betaald door de verzekering.
Dan niet in een prive kliniek.

En 't is reclame, en dat hoort hier niet thuis.
Klik om te vergroten...

Het is zeker geen reclame bericht staat erop om mensen er bewust van te maken dat ze via de basisverzekering gratis kunnen afkicken ..bericht is geplaatst om mensen te helpen en bestaat uit vrijwillgers .

p.s breider je bedoeld brijder :wave:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Brijder ja inderdaad.

En het is wel reclame, hoe je 't ook wilt brengen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe bedoel je aandachttrekkers? Iemand die gaat afkicken doet dat omdat die wil stoppen denk ik, niet om aandacht te trekken :confused:. Moet je mij zien, ik ga afkicken, oh, wat stoer... :rolleyes:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bedankt man
g
gratisafkickenLid
01-01-2024, 00:00
#10
HOI ,

Wat velen niet weten is dat je tegenwoordig via je basis verzekering gewoon af kan kicken in een kliniek met ervaren big geregistreerde hulpverleners vanaf 15 agustus 2009 helpt www.gratisafkicken.nl mensen om via de basis verzekering geheel vrijblijvend af te kicken in een prive kliniek die geheel vergoed wordt door de verzekering .

voor de rest wens ik iedereen een verslavingloos leven toe .
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb al gratis afgekickt bij parnassia-bavo groep.

Nieuw is 't dus niet,
breider laat mensen al jaren afkicken betaald door de verzekering.
Dan niet in een prive kliniek.

En 't is reclame, en dat hoort hier niet thuis.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
He vet, afkicken! Dat had ik altijd al eens willen doen!! Dankjewel man :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik geloof er ook oprecht in dat een "luxe" omgeving meer aanspoort tot het doel bereiken.
Als je je meer op je gemak voelt in de omgeving waarin je aan jezelf werkt,
dan zal je je eigen doelen ook sneller verwezenlijken.

En het werken op zo'n plek zal vast en zeker beter zijn,
maar of het meer zekerheid bied...?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Voor degene het mochten willen ... goed nakijken hoor!
"gratis afkicken" kan vaak alleen in gewone afkickklinieken ipv prive volgens mij

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."