Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProbleempje :S

Probleempje :S

24 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zazuu. zei:
Je kan inderdaad je bek houden, maar dan ben je volgens mij érg lang bezig. In verband met de minimale tijden dat ze je op mogen sluiten etc.

Succes verder.
Klik om te vergroten...

Die agent zei me dat ze mij 24u mochten vasthouden. Maar dit is toch voor meerderjarigen?
En daarna zei een andere agent me dat ze mij mochten vasthouden te tijd van het onderzoek :confused:

Je kan niet geloven wat ze je allemaal wijsmaken gewoon zodat je zou praten. Ze dreigden zelf om me direct naar een instelling te transporteren en dat het lachen me dan wel zou vergaan -_-
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo ver ik weet is het nog altijd verboden om drugs te kopen, je vriend heeft dus een illegale handeling begaan. De wouten willen iets weten over deze illegale handeling, dus beroep je op je zwijgrecht. Als iedereen zijn mond houdt wordt het heel lastig om iemand te vooroordelen.

Enja dat je het risico hebt een paar uur in de cel te zitten, dat hoort nu eenmaal bij het leven van druggebruikende mensen. We zitten nog steeds midden in een oorlog tegen drugs, je doet mee aan de oorlog en net zoals de verzets mensen van 40-45 lopen ook wij risico op vergelding van de machthebbende.
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flip Trip zei:
Enja dat je het risico hebt een paar uur in de cel te zitten.
Klik om te vergroten...

Ben minderjarig > geen cel, gewoon wachtkamer van de politie :rolleyes:
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nu heb ik wel nog altijd geen antwoord op mijn vraag =/ wat kan hij juist doen zodat hij die dealer niet moet verraden.. :confused:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pwn3D zei:
Nu heb ik wel nog altijd geen antwoord op mijn vraag =/ wat kan hij juist doen zodat hij die dealer niet moet verraden.. :confused:
Klik om te vergroten...

Ik neem aan dat die agenten je prima kunnen uitleggen wat je rechten zijn, en vraag zelf ook naar de mogelijkheden. Die vriend van je moet gewoon zeggen ik praat zolang ik anoniem blijf en bescherming mocht dat nodig zijn. En je andere keuze is gewoon mondje dicht. Dat zijn de opties.

Maar dat had je zelf denk ik ook wel kunnen bedenken. :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."