#1
benzo's (oxazepam) + alcohol (bier, of wat sterks) + caffeine (red bull)
werkt voor mij heeeerlijk ontspannend en chill, best euforisch.
is dit een gevaarlijk combi?
(50 mg oxa + 4 bier + veel red bull)
gevaarlijk?
werkt voor mij heeeerlijk ontspannend en chill, best euforisch.
is dit een gevaarlijk combi?
(50 mg oxa + 4 bier + veel red bull)
gevaarlijk?