#1
hallo,
morgen vertrek ik naar terschelling maar nou heb ik gehoord da ze bij de boot vaak honden hebben om mensen eruit te pikken, zijn dit echte drugshonden of meer om je af te schrikken en hoe en wt als ik gepakt word en is er een manier om niet gepakt te worden? het gaat om enkele grammen wiet en hasj, 1 gr speed en paar pilletjes.
anyone? want ik zit me kapot te stressen voor een waterdichte manier
morgen vertrek ik naar terschelling maar nou heb ik gehoord da ze bij de boot vaak honden hebben om mensen eruit te pikken, zijn dit echte drugshonden of meer om je af te schrikken en hoe en wt als ik gepakt word en is er een manier om niet gepakt te worden? het gaat om enkele grammen wiet en hasj, 1 gr speed en paar pilletjes.
anyone? want ik zit me kapot te stressen voor een waterdichte manier