#1
Er is een oproep geweest voor ene lezing hierover.
viewtopic.php?f=10&t=32439
Zelf heb ik gemaild met het amiladres maar nooit iets gehoord. Voor mij was het voor aanverwante zaken. Misschien kunnen ze jou info geven als je ze belt of mailt. Mocht je zinnige info te weten komen dan horen we dat hier ook graag.
viewtopic.php?f=10&t=32439
Zelf heb ik gemaild met het amiladres maar nooit iets gehoord. Voor mij was het voor aanverwante zaken. Misschien kunnen ze jou info geven als je ze belt of mailt. Mocht je zinnige info te weten komen dan horen we dat hier ook graag.