Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDoor eenmalig gebruik of niet?

Door eenmalig gebruik of niet?

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
I
Isabelle007Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag iedereen,

Ik zit nu al een tijdje met iets; ik voel mij al sinds ongeveer een jaar niet zo goed, mentaal. Mijn zelfvertrouwen op vlak van school is enorm gedaald. Vroeger raakte ik niet in paniek als ik toetsen of examens kreeg en ook niet wanneer ik iets niet snapte, nu dus wel. Ook aan een stuk leren is moeilijker (4u aan een stuk leren was geen probleem nu ben ik altijd met mn gedachten ergens anders of ben ik in paniek dat ik iets niet zal snappen). Ik zit ook constant met een opgejaagd gevoel, ik heb periodes waarin het heviger is maar het is er altijd wel. Er is altijd wel iéts waar ik mij zorgen om maak. Ik heb ook heel sombere periodes waarin ik mij heel neerslachtig voel. Maar vooral dat gevoel van angst en zorgen irriteert mij. Ik dacht altijd dat het over zou gaan en het maar een periode zou zijn maar het is nu al bijna een jaar bezig.
Ik heb één keer wat wiet gebruikt en dat zonder tabak. Ik weet niet of dit allemaal door dat eenmalig gebruik is of door iets anders. Want ik weet niet of eenmalig gebruik zo lang aanslepende effecten kan veroorzaken. Ik hoop echt op een antwoord want ben eenbeetje radeloos aan het worden, alvast bedankt :)
l
loveloveloveLid
01-01-2024, 00:00
#2
he ,
Ik denk zelf dat je een beetje depressief bent aan gezien je alle symptomen daar voor heb. Zit het misschien in je familie want depressies zijn erfelijk. Van een puur jointje roken lijkt mij het heel onwaarschijnlijk dat je je zo neerslachtig voelt en dat al maanden ... Sterkte ermee and be happy!
I
Isabelle007Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke dankjewel, dat is een opluchting om te horen dat het niet daardoor komt. En ja mijn vader is depressief dus misschien dat het overgedragen is naar mij. Nogmaals bedankt voor het antwoord :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."