#1
Mijn huidige mephedrone is veel meer kristalachtig dan de vorige reeks.
Dit is wel goed spul maar is niet zo goed voor me neus.
Ik had het graag wat meer poederachtig gekregen, nu is het ook wel fijn maar net teveel om aangenaam nassaal te verwerken en mijn neus does not digg it.
Gebruik ik hier voor best het systeem met de twee lepels of heeft er iemand beter ideeen/tips/ervaringen?
Hakken met een pasje lijkt me niet werkend hierbij.
ps bommetje is geen optie, werkt niet zo goed bij mee(mephedrone toch) en ik verkies de snellere rush van het snuiven.
Dit is wel goed spul maar is niet zo goed voor me neus.
Ik had het graag wat meer poederachtig gekregen, nu is het ook wel fijn maar net teveel om aangenaam nassaal te verwerken en mijn neus does not digg it.
Gebruik ik hier voor best het systeem met de twee lepels of heeft er iemand beter ideeen/tips/ervaringen?
Hakken met een pasje lijkt me niet werkend hierbij.
ps bommetje is geen optie, werkt niet zo goed bij mee(mephedrone toch) en ik verkies de snellere rush van het snuiven.