Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKoortsdromen/ ijlen

Koortsdromen/ ijlen

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MaccurajaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alvast mijn excuses als deze vraag enige vorm van ergernis uitlokt en/of reeds gesteld is. Had eerst gepost in vraag van de week wat me toch niet zo'n goed idee leek...

Van alle drugs die er bestaan vind ik, zoals velen, hallucinogenen de meest interessante. Je gaat haast niemand, of toch weinigen, horen zeggen dat bijvoorbeeld LSD de zoveelste drug in rij is. Indien goed gebruikt zijn deze stoffen een verrijking (hopelijk toch...) van je zintuigen en veranderen ze de perceptie op zo'n manier dat: filosofische/spirituele onderwerpen, introspectie, wetenschap, et cetera duidelijker worden en daardoor meer doordachte vragen oproepen misschien zelf retorische... Tot hier zeg ik hetgeen reeds geweten is (alweer: hopelijk).

Echter, de enige vorm van hallucineren die ik nagenoeg zonder enige vorm van mentale diepgang ervoer, was het delirium van koorts. Vreemde opvatting van groot en klein, afstanden die onzeker worden, doodnormale dingen die plotseling belachelijk veel angstgevoel opwekten, noem maar op...

Mijn vraag is dus logischerwijs: is er een manier om dit ijlen te krijgen zonder ziek te worden of serotoninesyndroom op te wekken ?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Net genoeg LSD pakken dat je het nog net kan handelen.
M
MaccurajaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Paperplane. zei:
Net genoeg LSD pakken dat je het nog net kan handelen.
Klik om te vergroten...

Mja, dus zonder serotoninesyndroom, met andere woorden wat is de stof die deze perceptuele stoornissen veroorzaakt... En in koortsdromen ( om maar even je antwoord te serieus te nemen) zijn de hallucinaties vrij reëel, niet zo "ja er zit iets in m'n systeem en het doet z'n werk".
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mja snap wat je bedoelt ja.
Denk toch echt dat je iets op moet hebben wil je zulke "nachtmerries" beleven.
M
MaccurajaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Paperplane. zei:
Mja snap wat je bedoelt ja.
Denk toch echt dat je iets op moet hebben wil je zulke "nachtmerries" beleven.
Klik om te vergroten...

Bwa, echt nachtmerries zijn het niet, ik voelde wel bepaalde angsten, maar ik was er niet bang voor. Telkens als ik hoge koorts heb ga ik liggen in m'n bed om dan te wachten op die dingen. En in tegenstelling tot mijn driejarige ik, ben ik er nu niet meer bang van. Het is echt intens en je kan nog dingen doen en zo. Zo herinner ik me als ik klein was ( 4 jaar) en naar star wars keek, zag ik plotseling over Darth Vader- achtige maskers vliegen, duurde maar een paar seconden. Eerst dacht ik "ja ik ben geheid om zeep" maar de dokter zei dat er mensen zijn die veel naardere dingen ervaren.

Ja ik snap ook wel wat je bedoelt maar ik gok op (3 dikke lijnen) Keta+(veel) MDMA+ "zelf in te vullen"

Ik zal geduldig moeten zijn op de oplossing en wachten invullen in de zin (?).
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Denk dat als je 2c-P met Keta doet je ook heeel ver komt. Of gewoon 60mg dmt vaporize..
M
MaccurajaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Paperplane. zei:
Denk dat als je 2c-P met Keta doet je ook heeel ver komt. Of gewoon 60mg dmt vaporize..
Klik om te vergroten...

60mg DMT vaporize, mja... als je zo'n koortsdromen hebt, heb je geluk dat je hoofd in daartoe in staat is.... langs de andere kant wil ik wel eens het gezicht zien van de nietsvermoedende zieke die dit overkomt... mwuaha

Kan je even goed bromo-Dfly nemen als je die toer op gaat.

Alleen gaat dat de essentie van koortsdromen grandioos voorbij...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."