Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeneesmiddel tegen semi-aangeboren psychische aandoeningen?

Geneesmiddel tegen semi-aangeboren psychische aandoeningen?

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Geneesmiddel tegen semi-aangeboren psychische aandoening

nee geen ervaring met LSD , want ik kan het nergens krijgen :angry:
maar ik heb ongeveer het zelvde maar dan met MDMA. ik denk vaak dat er dingen achter mijn rug om worden geluld, of dat ik bij dingen buiten gekeken word. terwijl dat niet zo is. dankzij MDMA kan ik de situatie beter overzien, en op een of andere manier beter begrijpen waarom ik dat denk en waarom het niet zo is. wat een flinke geruststelling voor me is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Geneesmiddel tegen semi-aangeboren psychische aandoening

Ja voor mij zeker. Het heeft een hele grote positieve invloed. Heb een tijd lang maanden lang elke 2 weken wek getript op om een gegeven moment lijkt iets vervuld te zijn in het brein en zie je veel dingen anders naar, net als problemen die heb je niet die maak je zelf :)

Krijg van veel andere tripmiddelen erg baak een bad trip echt constant weer tot ik dit ontdekte :)
Was in sprookjesland en wekenlang erna nog erg vrolijk en scherp van geest :)


Maar goed bij iedereen werkt het weer ander misschien..
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Geneesmiddel tegen semi-aangeboren psychische aandoening

Ja heb nu meer dan 36 uur nog steeds licht de neiging om anders/dieper/meer na te denken. Paranoia kwam net een klein beetje terug door de pep, maar dat is in de upcome vaak bij mij. Net een wietje erbij. Komt dat hele lsd gevoel weer lichtjes terug. Awesome shit.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Geneesmiddel tegen semi-aangeboren psychische aandoening

Paperplane. zei:
Ja heb nu meer dan 36 uur nog steeds licht de neiging om anders/dieper/meer na te denken. Paranoia kwam net een klein beetje terug door de pep, maar dat is in de upcome vaak bij mij. Net een wietje erbij. Komt dat hele lsd gevoel weer lichtjes terug. Awesome shit.
Klik om te vergroten...
:hearteyes:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Geneesmiddel tegen semi-aangeboren psychische aandoening

Leuk eerste LSD tripje gehad!

Na het trippen loop ik dikwijls nog weken later op roze wolkjes, heeft niets dan postitiefs bijgebracht dat trippen.
Blij dat je de positieve kant ook hebt mogen ervaren :)

Ook ik voel dan pure verbondenheid/liefde/vrede, alles is gewoon in pure harmonie!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Geneesmiddel tegen semi-aangeboren psychische aandoening

@paperplane, kan jij niet beter die speed links laten liggen met die paranoia?
Ben er vroeger zelf para/psychotisch van geworden, blij dat die tijd voorbij is.

Ik zou je aanraden zo snel mogelijk te kappen met de speed als je al een voorgeschiedenis hebt van paranoiditeit..., speed kan je echt gek maken op lange termijn.

grts
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Geneesmiddel tegen semi-aangeboren psychische aandoening

Ja dat gevoel, beter dan elke drug die ik heb mogen ervaren. Luv it.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben al "Paranoide" sinds mijn jeugd. Hoorde ik een sirene, dacht ik dat ons huis in de ik stond. Zag ik rood geflikkerlicht, meteen kijken of het gas wel uitwas. Op een gegeven moment wou ik zelfs de cv ketel uit tegen koolstofmonoxide vergiftiging.

Zoals jullie weten staat blowen ook bekend als paranoiaopwekker. Dat blowen in mijn puberteit is dus niet heel gunstig geweest. Nu had ik er nuchter niet heel veel last van het afgelopen jaar, hooguit dat ik dacht dat iets over mij ging als mensen iets fluisterden ofzo, maar dat heeft iedereen wel last van. Als ik blowde verergerde het wel enorm. Elke 2 minuten kijken of er niet iemand langskwam die misschien mijn moeder kende, want dat zou zo vreselijk zijn!

Afijn genoeg over mij. De kwestie waar ik aan dacht vanochtend, de dag na mijn eerste geweldige kennismaking met "Ellesdee", is dat ik tijdens mijn LSDtrip totaal niet paranoia was, net zoals bij mdma zonder wiet. Pure innerlijke vrede. De hierbij behordende serotogene body high zoals ik die wel ken in de come-up van mdma, bleef gedurende de eerste uren van de trip heel sterk aanwezig. Alleen maar euforie en visueel. Ik had ook totaal geen last van paranoia, of andere mentale ongemakken. Ik dacht van mooi megenomen, en dacht dat het wel weer terug zou komen. Nu bijna 30 uur na inname van de lsd zegel heb ik nog steeds geen last van paranoide gedachten. Zelfs niet na net wat wiet gerookt te hebben.

Hebben meerdere mensen dit soort mentale gezondheidsvorderingen gemaakt in/na een LSD trip? Hoe lang bleven deze effecten na de trip?

Bedankt! :stoned:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."