#1
Hai allemaal,
Ik lees hier op het forum wel vaker dat jongeren van -18 drugs gebruiken.
Ik vraag mezelf dan een paar dingen af waar ik dan heel benieuwd naar ben. Voor iedereen is het natuurlijk persoonlijk, ander en een eigen mening. Dat moeten we ook accepteren en ik hoop dat we met dit topic dat ook kunnen doen.
Ik ben benieuwd hoe de jongeren dit ervaren en de ouderen.
Antwoordden:
1.1 = voor de jongeren
1.2 = voor de ouderen
1.1 Wat vind jij van het gebruik van drugs?
1.2 Wat is jouw mening van het drugsgebruik onder jongeren?
2.1 Zijn er grenzen met het gebruik van drugs? Of ga je door totdat je niet meer kan?
2.1 Wat is jouw mening of jongeren zich grenzen kan realiseren met het gebruik van drugs?
3.1 Wat is de aanleiding dat je drugs gebruikt?
3.2 Wat is jouw mening dat jongeren vaker drugs gebruiken?
4.1 Hoe ervaar je drugs? Wil je het blijven gebruiken, blijft het bij één keer, gebruik je het met mate?
4.2 Wat is jouw mening over het aantal keer wat jongeren gebruiken? Wat is de grens?
5.1 Denk jij dat je genoeg weet over drugs, of de drugs wat je gebruikt/uitprobeert, de gevaren ervan etc. (hersenen/beschadigingen etc.)?
5.2 Wat is jouw mening over de hoeveelheid voorlichtingen die worden gegeven voor jongeren over drugs?
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Ik lees hier op het forum wel vaker dat jongeren van -18 drugs gebruiken.
Ik vraag mezelf dan een paar dingen af waar ik dan heel benieuwd naar ben. Voor iedereen is het natuurlijk persoonlijk, ander en een eigen mening. Dat moeten we ook accepteren en ik hoop dat we met dit topic dat ook kunnen doen.
Ik ben benieuwd hoe de jongeren dit ervaren en de ouderen.
Antwoordden:
1.1 = voor de jongeren
1.2 = voor de ouderen
1.1 Wat vind jij van het gebruik van drugs?
1.2 Wat is jouw mening van het drugsgebruik onder jongeren?
2.1 Zijn er grenzen met het gebruik van drugs? Of ga je door totdat je niet meer kan?
2.1 Wat is jouw mening of jongeren zich grenzen kan realiseren met het gebruik van drugs?
3.1 Wat is de aanleiding dat je drugs gebruikt?
3.2 Wat is jouw mening dat jongeren vaker drugs gebruiken?
4.1 Hoe ervaar je drugs? Wil je het blijven gebruiken, blijft het bij één keer, gebruik je het met mate?
4.2 Wat is jouw mening over het aantal keer wat jongeren gebruiken? Wat is de grens?
5.1 Denk jij dat je genoeg weet over drugs, of de drugs wat je gebruikt/uitprobeert, de gevaren ervan etc. (hersenen/beschadigingen etc.)?
5.2 Wat is jouw mening over de hoeveelheid voorlichtingen die worden gegeven voor jongeren over drugs?
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!