Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBetrapt in Antwerpen met 1,5g wiet op zak.

Betrapt in Antwerpen met 1,5g wiet op zak.

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KudLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goeienavond iedereen!

Ik ben een 22jarige man uit Antwerpen. Vandaag was ik buiten een jointje aan het roken en toevallig had een politieagent mij net gezien. Ik kon die joint nog net op tijd in de rivier smijten. Hij heeft mij en een vriend tegengehouden en vervolgens heeft hij mij gefouilleerd. Toen vond hij 1,5g wiet in mijn tas. Hij vroeg me of ik bekend was bij het gerecht, maar ik heb een blanco strafblad. Dat vond hij natuurlijk leuk en dan nam hij me mee naar zijn bureau. Ik moest er vingerafdrukken afgeven en fotos laten trekken. Ik voelde mij er echt ni goed bij, ze behandelden mij als een crimineel. Ook wou hij mijn ouders verwittigen.. Hij had dus de nummers van mijn ouders opgevraagd. Maar ik gaf die van mij en mn zus. Achteraf heb ik dat nog goed kunnen laten praten en zei hij dat het parket nog wel een brief naar me thuis zouden sturen.
Als ik op het internet rond zoek, had hij eigenlijk gwn een simpele pv kunnen opstellen. Al die heisa voor niets. Maar nu is mijn vraag, als het nu geseponeerd wordt, zouden ze dan nog onverwachts een brief naar mij thuis sturen? Ik heb nu al genoeg problemen thuis en wil niet dat mijn ouders hier achter komen.
bedankt
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#2
kom jij iut belgie als ik vrage mag?
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Cosmic Controler zei:
kom jij iut belgie als ik vrage mag?
Klik om te vergroten...


nee, Antwerpen ligt in china, duh :P


OT: das best lame, in nederland wonen is best handig :)
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#4
jaapi zei:
Cosmic Controler zei:
kom jij iut belgie als ik vrage mag?
Klik om te vergroten...


nee, Antwerpen ligt in china, duh :P


OT: das best lame, in nederland wonen is best handig :)
Klik om te vergroten...

woeps jammer genoeg heb ik nooit mijn aarderijks kunde huis werk gedaan dus daarvan. maarja in belgie zal het wel normaal zijn dan je zo word behandeld. ben blijk dat ik in nederland woon :rock:
K
KudLid
01-01-2024, 00:00
#5
Cosmic Controler zei:
jaapi zei:
Cosmic Controler zei:
kom jij iut belgie als ik vrage mag?
Klik om te vergroten...


nee, Antwerpen ligt in china, duh :P


OT: das best lame, in nederland wonen is best handig :)
Klik om te vergroten...

woeps jammer genoeg heb ik nooit mijn aarderijks kunde huis werk gedaan dus daarvan. maarja in belgie zal het wel normaal zijn dan je zo word behandeld. ben blijk dat ik in nederland woon :rock:
Klik om te vergroten...
hahaha :P. Yep idd het voordeel van in Nederland wonen. Maar die overdreef wel echt.
E
ElushoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
je bent 22 en de politieagent wou je ouders inlichten?!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."