Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerkrijgbaar

Verkrijgbaar

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
SteenSLid
01-01-2024, 00:00
#1
Modknip; indirect vragen naar illegale middelen toleren wij niet
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#2
Denk je er wel eens over een nuchter te feesten? Nu je in zo'n situatie zit, kan ik je aanraden lekker op de cola te blijven, als je toch niets wil nemen.
Het is maar een tip, en ik kan wel begrijpen dat je daar niets van wilt horen.

En sorry ik kan je niet helpen met het vinden van een vervanger, dan gaat het neigen naar Methylone ofzo, maar dit is een RC en dus geen aanrader.
B
Benny69Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik los wil komen drink ik vaak gewoon een biertje.
En dan heb ik daarnaast echt geen andere drugs nodig.
Ligt natuurlijk een beetje aan het soort feest waar je naartoe gaat, maar vaak doet alcohol al genoeg met me om los te gaan... :tearsofjoy:
S
SteenSLid
01-01-2024, 00:00
#4
Benny69 zei:
Als ik los wil komen drink ik vaak gewoon een biertje.
En dan heb ik daarnaast echt geen andere drugs nodig.
Ligt natuurlijk een beetje aan het soort feest waar je naartoe gaat, maar vaak doet alcohol al genoeg met me om los te gaan... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ja eerst dronk ik ook gewoon, en dan had ik gewoon een fijn zorgeloos gevoel. Nu niet meer, nu krijg ik van alcohol zo'n heel lekker gevoel als ik ga staren, maar na een uurtje word ik ONGELOFELIJK depressief en dan heb ik het over zwaar depressief.. ONbeschrijfbaar!
en dan heb ik ongeveer 5 biertjes gehad, 2/3 is te weinig en zuigt ^^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."