#1
Ik rook sindskort mijn eigen ge-extaheerde DMT en ik moet zeggen: dat bevalt best goed. Hoewel ik nog geen "doorbraak" heb meegemaakt zijn het intense en hele mooie trips. Dosering is bij DMT heel erg belangrijk want 30 ~ 35mg is voldoende om een volledige out-of-body ervaring te hebben.
Ik vertrouw mijn milligram weegschaal echter niet. Voordat ik begon met mijn extractie heb ik in een smartshop een scheermesje en een lepeltje/schepje gekocht. Omdat ik niet weet hoeveel de inhoud van het schepje was dacht ik: Sealtje op mijn weegschaal, 5 schepjes erop en zien wat het weegt. resultaat: 0.00. Hm, die weegschaal vertrouw ik niet meer.
Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat een volle schep(afgevlakt) ~10mg zou zijn. Klopt dit? Kan iemand dit verifieren voor me?
Ik vertrouw mijn milligram weegschaal echter niet. Voordat ik begon met mijn extractie heb ik in een smartshop een scheermesje en een lepeltje/schepje gekocht. Omdat ik niet weet hoeveel de inhoud van het schepje was dacht ik: Sealtje op mijn weegschaal, 5 schepjes erop en zien wat het weegt. resultaat: 0.00. Hm, die weegschaal vertrouw ik niet meer.
Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat een volle schep(afgevlakt) ~10mg zou zijn. Klopt dit? Kan iemand dit verifieren voor me?