Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs lepeltje - inhoud?

Drugs lepeltje - inhoud?

1 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
Z
ZandHavikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik rook sindskort mijn eigen ge-extaheerde DMT en ik moet zeggen: dat bevalt best goed. Hoewel ik nog geen "doorbraak" heb meegemaakt zijn het intense en hele mooie trips. Dosering is bij DMT heel erg belangrijk want 30 ~ 35mg is voldoende om een volledige out-of-body ervaring te hebben.

Ik vertrouw mijn milligram weegschaal echter niet. Voordat ik begon met mijn extractie heb ik in een smartshop een scheermesje en een lepeltje/schepje gekocht. Omdat ik niet weet hoeveel de inhoud van het schepje was dacht ik: Sealtje op mijn weegschaal, 5 schepjes erop en zien wat het weegt. resultaat: 0.00. Hm, die weegschaal vertrouw ik niet meer.

Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat een volle schep(afgevlakt) ~10mg zou zijn. Klopt dit? Kan iemand dit verifieren voor me?
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit zou je nooit kunnen stellen omdat, de dichtheid van iedere stof natuurlijk anders is.

Ik kan je wel aanraden om een nauwkeurigere weegschaal te kopen. Aangezien het met DMT belangrijk is dat je op de 1 mg nauwkeurig kunt afwegen zou ik een weegschaal kopen die op de duizendste gram (0.001) nauwkeurig weegt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."