#1
Hallo!
Ten ere van koninginnedag iets nieuws proberen, samen met een vriend die voor het eerst aan de X gaat. Ik heb al 3 weken geleden X genomen, dus beter iets anders nu
Heb Benzo Fury en de combi 4 FMP en M1 nog nooit gedaan (wel 4 FMP los)
Ik twijfel tussen de lange piek van Benzo Fury, en de chille reports van 4FMP + M1, maar lees ook veel nare come downs in het laatste verhaal..
De setting is Leiden, trance festival met savonds Armin van Buuren. Drukte, blije mensen en mooi weer dus.
Iemand tips?
Ten ere van koninginnedag iets nieuws proberen, samen met een vriend die voor het eerst aan de X gaat. Ik heb al 3 weken geleden X genomen, dus beter iets anders nu
Ik twijfel tussen de lange piek van Benzo Fury, en de chille reports van 4FMP + M1, maar lees ook veel nare come downs in het laatste verhaal..
De setting is Leiden, trance festival met savonds Armin van Buuren. Drukte, blije mensen en mooi weer dus.
Iemand tips?
