Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKoninginnedag: Benzo Fury of 4 FMP + M1?

Koninginnedag: Benzo Fury of 4 FMP + M1?

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KevinRdamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo!

Ten ere van koninginnedag iets nieuws proberen, samen met een vriend die voor het eerst aan de X gaat. Ik heb al 3 weken geleden X genomen, dus beter iets anders nu :grin: Heb Benzo Fury en de combi 4 FMP en M1 nog nooit gedaan (wel 4 FMP los)

Ik twijfel tussen de lange piek van Benzo Fury, en de chille reports van 4FMP + M1, maar lees ook veel nare come downs in het laatste verhaal..

De setting is Leiden, trance festival met savonds Armin van Buuren. Drukte, blije mensen en mooi weer dus.

Iemand tips?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ale je drie weken geleden x hebt genomen kan je beter niks nemen van deze middelen nemen, omdat ze ook op dezelfde receptorn inwerken(serotonine). Dit heeft mogelijke hersenschade tot gevolg.

Verder zal de comedown kater ook erger zijn.

Zelf heb ik benzo fury nog nooit geprobeerd, maar het is een analoog van MDA, nemelijk 3-Desoxy MDA, en is daar redelijk mee te vergelijken.

4-FA+M1(bk-MDMA, MDMC, Methylone) heb ik wel eens gedaan, eerst 125mg 4-FA, en toen die begon af te nemen een paar jointjes gerookt, daar kwam hij weer iets terug van, uiteindelijk ongeveer 3,5 uur na de 4-FA 175mg Methylone genomen. Dit booste de trip wel super, ging wel echt hard, trillende oogjes, strakke kaken, en de euforie was echt hemels. Dat een DJ die ik echt heel vet vond begon te draaien toen, ben ik daar nog heerlijk op gegaan.

Comedown counter ik zoals bij MDMA, en andere stimulanten altijd met veel wiet, of soms een puntje keta/halve etizolam. Er is natuurlijk wel meer kans op hartproblemen e.d. omdat je rwee stimulanten combineert. Heb de dagen erna ook wel lichte druk op mn borstkas gevoeld, maar dat heb ik ook wel eens gehad na veel MDMA.


Peace&Keep it safe!
:stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."