01-01-2024, 00:00#1Ik heb gezien dat ze roltabak hebben van lucky strike met een bruin zakje. Wat is er zoal speciaal eraan?
01-01-2024, 00:00#2Niets, das gewoon de ouwe belgam20. Wss werkt belgam samen met luckystrike... Op mijn pakje shag hier staat LuckyStrike met daaronder in kleine letters Belgam waar vroeger alleen belgam op stond .
01-01-2024, 00:00#3Ik heb iets gehoord over biologische tabak ofzo... En dat bruin papier zou gerecyleerd zijn...