Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-cb??

2-cb??

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
RossiekingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey allemaal,

Zaterdag was ik op wish outdoor en kreeg ik een pilletje, het was een kleine oranje zonder iets erop. Al mijn vrienden zijden dat het XTC was maar ik heb mijn twijfels. De trip was minder erg dan met een XTC pil en opeens was het waus gevoel verdwenen, maar na een uur begon het weer op te spelen en ik werd weer heel vrolijk zoals daarvoor.

Ik zit zelf te denken dat het een 2-cb pil was aangezien ik ook de dagen erna geen kater ervan heb.

Wat denken jullie dat het was?? of zou kunnen zijn??

Gr, Johan
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat kunnen wij uiteraard niet weten, want je hebt het pilletje al opgegeten.

Blijkt toch maar weer dat je niet gewoon pilletjes moet opeten die je op een feest krijgt, maar gewoon vooraf kopen en laten testen...
R
RossiekingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik voelde me heel vrolijk en trok me heel erg naar naar mensen. Meestal met xtc ook wel maar nu wat anders. Ook op de terugweg begon ik gewoon te zingen enzo en zag kleuren en mensen die er niet waren.

Was wel een beetje eng in het begin maar toen het mooier werd voelde ik me wel goed, het vreemde was dat het gevoel weer wegging en weer terugkwam.
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rossieking zei:
Hey allemaal,

Zaterdag was ik op wish outdoor en kreeg ik een pilletje, het was een kleine oranje zonder iets erop. Al mijn vrienden zijden dat het XTC was maar ik heb mijn twijfels. De trip was minder erg dan met een XTC pil en opeens was het waus gevoel verdwenen, maar na een uur begon het weer op te spelen en ik werd weer heel vrolijk zoals daarvoor.

Ik zit zelf te denken dat het een 2-cb pil was aangezien ik ook de dagen erna geen kater ervan heb.

Wat denken jullie dat het was?? of zou kunnen zijn??

Gr, Johan
Klik om te vergroten...

2c-b voelt echt heel erg anders dan XTC. Je hebt een relatief zware bodyload, terwijl bij XTC je juist een hele lichte hebt. Het voelt ook minder als een upper en heeft een meer psygedelische inslag.

Kan je het gevoel wat duidelijker omschrijven? Wat voelde je, wat zag je en hoe was je communicatief?
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik zou het eigenlijk echt niet weten of het 2-cb was ik heb het zelf geregeld gebruikt en het zijn wel kleinere pilletjes als xtc maar het gevoel wat jij omschrijft komen wel redelijk overheen maar ook weer niet. maar het is erg afhankelijk van hoe je je voelt volgens mijn. en jij was vast al vrolijk dus werd dat gevoel aangesterkt.

wat ik altijd heb is een heel chill gevoel in me benen net als met xtc alleen dan met 2-cb vind ik het fijner om gewoon lekker te liggen op de bank. heb het ook keer op een feest gebruikt maar dat vond ik persoonlijk niet veel aan. en ja die kleuren en mensen zien dat er niet zijn heb ik nooit gehad omdat ik bij 1 pil dat niet heb maar een vriend van mijn die zag van alles met 1 pil dus ja het kan 2-cb geweest zijn.

als je het wil weten moet je nog een keer 2-cb proberen en kijken of het zelfde gevoel was:tongueout:

maar je moet echt wel oppassen met wat je in je mond stopt. kan ook helemaal fout gaan en dan ben je verder van huis.

groetjes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."