Welke drugs hebben jullie al geprobeerd en vinden jullie echt een aanrader voor andere ?
welke effecten hebben ze ?
#2
Heb nog niet veel ervaring met drugs, heb van harddrugs alleen nog maar speed en xtc geprobeerd maar xtc vind ik wel leuker dan speed Heb er ook altijd niet zon hele erge kater van maar speed wel ;p
#3
Dat vind ik heel moeilijk te bepalen. Het ligt voornamelijk aan de sfeer, omgeving, met wie je bent enz. Mijn eigen meest leuke ervaring was LSD, maar de eerste keer was op een niet te beste locatie. Laatst op een klein festivalletje gedaan en dat was echt een veel leukere ervaring.
Ideale setting: LSD op een mooie zomerse dag met 4 van je beste vrienden. Je zit in de middle of nowhere, niemand stoort jullie en de volgende dagen heb je niets aan je hoofd. En dan gezellig camperen en wandelen. Dan kijk je opeens heel anders tegen je omgeving aan denk ik!
#4
speed, maar tevens ook een zeer gevaarlijke. het pas ideaal in je dagelijkse leven
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.