Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHad ik een trip?

Had ik een trip?

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
SchubbekutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laatst ging ik blowen met wat vrienden, heel gezellig enzo maar na 10 minuten voelde ik dat ie begon te werken, opeens leek et alsof ik even uit mijn eigen wereld ging en na 2 sec weer terug kwam en het leek dan alsof alles wat ik net zei gisteren was, kreeg elke keer na zo'n "tripje" een lachkick. Eerst werd ik bang van die tripjes maar toen liet ik et gebeuren, kon nergens lang over nadenken. Maar waren dit echt tripjes of niet?
G
GremlinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee dat was geen trip, van wiet of hasj ga je nu eenmaal niet trippen aangezien thc geen hallucinogene stof is. Je wordt er wel high van maar dat is dan weer iets anders.
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Schubbekut zei:
Laatst ging ik blowen met wat vrienden, heel gezellig enzo maar na 10 minuten voelde ik dat ie begon te werken, opeens leek et alsof ik even uit mijn eigen wereld ging en na 2 sec weer terug kwam en het leek dan alsof alles wat ik net zei gisteren was, kreeg elke keer na zo'n "tripje" een lachkick. Eerst werd ik bang van die tripjes maar toen liet ik et gebeuren, kon nergens lang over nadenken. Maar waren dit echt tripjes of niet?
Klik om te vergroten...
Dit is Fu ( spreek uit als Foe ), dit gebeurd erg zeldzaam en meestal gebeurd dit de eerste keer als je blowt, heb hetzelfde gehad toen dat ik de eerste keer blowde, ik had het gevoel uit m'n lichaam te treden, alles zag er onrealistisch en in 2d eruit, ik wist niet wat ik 15min geleden gedaan had omdat ik erg moeilijk kon denken & had ook een doodsangst. Dit is een onderdeel van Obe ( out of body experience ), zit zelf nog met heel wat vragen erover aangezien er maar erg weinig over te vinden is op het Internet.

Greets Herbalisme

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."