#1
Hallo allen,
ik ben een studente van de Kunstacademie in Maastricht. Ik studeer visuele communicatie richting audiovisueel. Daarbij ben ik momenteel bezig met een documentaire.
Ik ben opzoek naar iemand die regelmatig drugs gebruikt en daarnaast gewoon naar school gaat/een baan heeft. Maakt niet veel uit welke van de twee. Het doel is namelijk om te laten zien dat ook al gebruik je drugs, je gewoon normaal kunt functioneren in de maatschappij, ik wil dus een contrast laten zien.
Het werk wordt uiteindelijk vertoond op school, internet en kan eventueel ingezonden worden voor wedstrijden.
Is er iemand die geen bezwaar heeft om voor de camera te komen en mij hierbij zou willen helpen?
Heb je intresse of wil je graag meer informatie? Mail me dan op [email protected]
Groetjes
ik ben een studente van de Kunstacademie in Maastricht. Ik studeer visuele communicatie richting audiovisueel. Daarbij ben ik momenteel bezig met een documentaire.
Ik ben opzoek naar iemand die regelmatig drugs gebruikt en daarnaast gewoon naar school gaat/een baan heeft. Maakt niet veel uit welke van de twee. Het doel is namelijk om te laten zien dat ook al gebruik je drugs, je gewoon normaal kunt functioneren in de maatschappij, ik wil dus een contrast laten zien.
Het werk wordt uiteindelijk vertoond op school, internet en kan eventueel ingezonden worden voor wedstrijden.
Is er iemand die geen bezwaar heeft om voor de camera te komen en mij hierbij zou willen helpen?
Heb je intresse of wil je graag meer informatie? Mail me dan op [email protected]
Groetjes