Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGraag raad bij combineren van drugs

Graag raad bij combineren van drugs

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
2
2cbeenhamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hai! Ik ga komend weekend naar een festival en heb mijn drugsstash daarvoor flink aangevuld. Normaal gesproken ben ik van de XTC op dit soort gelegenheden, maar omdat ik dat behoorlijk wat te vaak heb gedaan de afgelopen maanden, moet ik er nu echt even vanaf blijven om mijn serotonine weer wat op peil te krijgen.

Ik neem de volgende dingen mee:
- wiet/hasj
- GHB
- pep
- ketamine
- 2cb
- truffels
- drank

Alles uit dit lijstje heb ik overigens al meerdere keren gebruikt, sommige dingen ook door elkaar. Omdat ik goed voorbereid wil zijn en niet in the heat of the moment wil beslissen wat ik gebruik (gezien het feit dat ik ineens zoveel keus heb en niet alles samen kan), wil ik jullie even raad vragen. Ik probeer een soort van draaiboek te maken eigenlijk haha. Daarbij is het voor mij ook even wikken en wegen wanneer het handiger is om iets op een after pas te gebruiken of dat het ook prima kan tijdens het feesten.
Ik schrijf hieronder de dingen die ik van plan ben, aan jullie de vraag om een paar vragen te beantwoorden en eventueel tips te geven over welke dingen ik het beste op dezelfde dag kan doen (dwz 's nachts tijdens het feesten iets + daarna op de after).

- donderdag doen we misschien truffels, omdat het festival pas vrijdag begint en we dan alleen op de camping chillen. Ik ben er nog niet over uit of ik dat ga doen.
- 1 van de dagen ben ik van plan GHB en pep samen te doen, op het festival terrein zelf.
- 1 van de dagen wil ik graag 2cb doen op het festivalterrein. Is dit verstandig? Ik heb 4x 2cb gebruikt maar alle 4 de keren in combinatie met iets, en ik heb nooit de hallucinerende effecten van 2cb ervaren. Is dit handig om een eerste keer goed te ervaren tijdens het feesten? Is het een idee om er pep bij te nemen of is dat een onhandige combi? En kan ik het misschien beter op een after doen?
- de keta wil ik graag op een after doen. Vrienden van mij willen het echter graag tijdens het feesten doen, maar ik vind dat geen strak plan. Wat is jullie mening? Is keta prettig icm pep?
- 1 van de dagen wil ik ook graag drank + pep doen. Gouden combi die me tot nu toe altijd goed bevalt.
- wiet en hasj smoken we gewoon het hele weekend door, ongeacht wat we op hebben.

Misschien beetje apart dit maar ik zit er om te malen en ben benieuwd wat jullie meningen hierover zijn, en of jullie misschien nog juist andere verhelderende tips en aanraders hebben.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lijkt me wat veel, mijn ervaring is dat het meestal op het moment pas bepaald word en niet alles in plant. Soms werkt iets langer bijvoorbeeld en je schema in de war raakt, take it easy and go with the flow!

Enjoy :)
2
2cbeenhamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik bedoel ook niet een tijdschema natuurlijk, enkel wat ik met wat ga combineren. Hoelaat en op welke dag precies ik die riedeltjes ga afspelen, dat zie ik allemaal wel.
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ga je naar Lowlands toevallig? :)

In dat geval lijkt het me a waste of time om een planning te maken, ook qua drugs. Neem je stash gewoon mee en berg hem goed op! Laat het juiste moment om iets in te nemen zichzelf aanbieden, dan zul je een geweldig weekend hebben. :wink:

Let wel op, er wordt vaak shit uit tenten gejat, ik heb altijd een slotje erop. :wink:

Enjoy yourself.

Dernael. :stoned:
2
2cbeenhamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vermeld even niet welk festival ik ga vanwege privacy redenen, vind het niet erg om op fora herkend te worden maar dit is even andere koek.

Overigens, een slotje op je tent is echt het domste wat je kunt doen. Dat is alleen maar een signaal dat je waardevolle spullen in je tent hebt liggen en als ze er in willen snijden ze m gewoon open, dan ben je veel verder van huis. Gewoon een tip. (:
k
k0isk0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Op eigen ervaring kan ik je wat tips geven over het combineren van de drugs die je meeneemt.

Pep en XTC:
De pep onderdrukt het XTC gevoel, daarnaast is het ook nog is gevaarlijk om deze drugs te combineren. Het combineren van beide geeft niet een prettig gevoel.

Pep en GHB:
Dit geeft een zeer lekker gevoel maar kan zeer gevaarlijk zijn zodra de GHB of pep uitwerkt kun je flauwvallen.

Wiet en pep:
Pep maakt je al vrij paranoïde omdat je lichaam klaar is voor actie, wiet maakt je ook paranoïde. Als jij last hebt van paranoïde bij een van deze middelen raadt ik je aan ze niet te combineren.

Pep en drank:
Kan lijden tot black-outs en agressiviteit. Met black-outs bedoel ik dat je niet meer weet hoe je hier terecht komt.

2cb en wiet/hasj:
Heb zelf geen ervaring met 2cb alleen 2ce, maar je voelt je nog wel stoned als je deze drugs combineert. Maar op een andere manier.

Truffels en pep:
Dit heb ik niet gedaan, maar kan me goed voorstellen dat je je tripje verkaait en nuchter wordt.
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#7
2cbeenham zei:
Overigens, een slotje op je tent is echt het domste wat je kunt doen. Dat is alleen maar een signaal dat je waardevolle spullen in je tent hebt liggen en als ze er in willen snijden ze m gewoon open, dan ben je veel verder van huis. Gewoon een tip. (:
Klik om te vergroten...


Vandaar dat tijdens LL2011, alle omliggende tenten waren leeggerooft, maar mijn tent MET SLOTJE, nog volledig intact en gevuld was. Maargoed, doe wat je zelf het beste lijkt :wink:

Veel plezier.
dernael. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."