Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums25i of 25i-NBOMe

25i of 25i-NBOMe

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
.
.reknakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had al bedankt voor de zegels.
Toch bedankt voor je advies.
Hier is trouwens een foto van een velletje met 225 zegels die mijn vriend stuurde:



Dus als je dit voorgeschoteld krijgt, wees gewaarschuwd!

Cheers,

.reknaK
.
.reknakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kan via een vriend 25i zegeltjes kopen van 1000 microgram.
Heeft iemand hier ervaring mee of kan er wat meer over vertellen?
Ik heb al wel gelezen dat 1000 mics een hoge dosis is en dat er al een aantal doden van zijn gevallen. Is dit echt zo schadelijk (korte en lange termijn), verslavend etc?

Alvast bedankt!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tsja... Er is flink voor deze stof gewaarschuwd het afgelopen jaar. Vooral omdat het werd verkocht als LSD. Effecten zijn redelijk vergelijkbaar wat ik ervan heb gelezen, heb zelf geen ervaring ermee.

Er zijn best wel wat doden gerapporteerd n.a.v. mensen die dit gebruikt hadden in hoge dosis. Onder andere hartproblemen en bloeddrukproblemen zie je veel voorbij komen. Verder duurt het lang voordat het opkomt en is de trip veel langer dan bij LSD, lijkt me niet echt relaxter ofzo...

Vitalsounds schreef er vorig jaar een stukje over:

http://www.vitalsounds.be/Home/Nieuws/t ... e-DOC.aspx

Vooral die hoge dosis die je noemt lijkt me zorgwekkend, mijn advies? Gewoon niet doen.. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."