#1
Hee mensen, ik ben sinds vorige week zaterdag gestopt met mijn roaccutane kuur.
Ik heb 6 maanden lang 40mg gehad, nu is mijn vraag hoe snel is dit spul uit mijn systeem en kan ik zonder al teveel extra risico weer bepaalde dingen doen? Ik weet dit zelf namelijk niet en voel me gewoon goed.
Ik wil bijvoorbeeld komende zondag een lage dosis 2-cb proberen.
En over 3 weken x op n feest
Ik heb 6 maanden lang 40mg gehad, nu is mijn vraag hoe snel is dit spul uit mijn systeem en kan ik zonder al teveel extra risico weer bepaalde dingen doen? Ik weet dit zelf namelijk niet en voel me gewoon goed.
Ik wil bijvoorbeeld komende zondag een lage dosis 2-cb proberen.
En over 3 weken x op n feest
