Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPeriode tussen twee keer XTC/4-FMP

Periode tussen twee keer XTC/4-FMP

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
RabanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Precies twee maanden terug heb ik één capsule 4-FMP genomen op een feestje, nu twee maanden later, wil ik over een week weer naar een hardstyle feestje gaan in de plaatselijke discotheek. Nu is het ook zo dat ik met oud en nieuw naar Freaqshow ga. Ik ga tijdens Freaqshow XTC doen (max 2 pillen), maar wil eigenlijk met het feest over een week ook wel iets doen (4-FMP).

Nou vroeg ik mij af: heeft 4-FMP zo'n degelijk effect op je serotonine gehalte dat je 18 dagen later, op 31 december, merkbaar minder effect hebt bij het gebruik van XTC? Ik wil namelijk 31 december er volop tegenaan, en twijfel dus een beetje wat ik volgende week ga doen.

Kan iemand mij hier iets meer over vertellen, of wat jullie denken? Bedankt.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aangeraden wordt om er minstens een maand tussen te laten, om je serotoninevoorraad aan te vullen. Hoeveel je er in de praktijk van gaat voelen durf ik niet te zeggen.

Ik ga maar niet klagen over die 2 pillen, daar heb ik nu geen zin in. Raad je alleen even aan om na te zoeken wat normale doseringen zijn. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."