#1
Ok, allereerst, heb ik al een beetje ervaring met het roken van 80x extract.
De eerste keer dat ik dat deed, was ik weg, en werd ik veranderd in het behang, alvorens langzaam terug te keren in mijn lichaam.
Dit was het meest krachtige wat ik ooit ervaren heb.
De tweede keer was het effect wat subtieler.
Daarna had roken eigenlijk geen effect meer...
Aangezien ik positieve ervaringen had gelezen van het kauwen op bladeren, wilde ik dit ook graag ervaren (volgens Terrence McKenna is het iedere keer weer even sterk...)
Nu had ik vorige week een voorraadje gedrooge Salvia Divinorum besteld.
Gisteravond 8 gedroogde bladeren in een kommetje water gedaan, even laten intrekken, en tot een bal gemaakt.
Naar bed gegaan, bladeren in mijn mond, onder de tong, en af en toe kauwen, en weer terug.
Inderdaad, erg bitter, maar dat is geen probleem.
Na een kwartiertje leek mijn derde oog wat actiever te worden, en ik zag langzaamaan een silhouet van een gezicht verschijnen, maar die ging al gauw weg...
Na een half uur, nog niks...
En toen ik na 3 uur nog niks merkte (het leek erop dat ik een stuk lastiger in slaap kon komen), heb ik het maar doorgeslikt...
Dat was teleurstellend...
Afijn, vanmorgen een klein beetje in water gedaan, 4 bladeren, na een paar uur kauwen en de stoffen in de bloedvaten van mijn mond en tong laten opnemen, uiteraard weer niks...
Mijn vraag nu:
Kan het zijn dat mijn tolerantie te hoog is, en ik daardoor niks merk, of is het zoals ik begrepen heb vanwege de reverse-tolerance, dat het een aantal keren kan duren, voordat ik iets merk?
Allicht zijn er mensen met soortgelijke ervaringen.
Uiteindelijk had ik er meer van verwacht, aangezien decarbed wiet (vandeweek gedaan), opeten een nogal heftige trip opleverde, terwijl ik juist begrepen had dat dat kinderspel is ivm. Salvia.
Nu ben ik wel van plan om binnenkort planten te halen, zodat ik verse bladeren kan gaan kauwen.
Alvast bedankt voor jullie hulp![:)]()
De eerste keer dat ik dat deed, was ik weg, en werd ik veranderd in het behang, alvorens langzaam terug te keren in mijn lichaam.
Dit was het meest krachtige wat ik ooit ervaren heb.
De tweede keer was het effect wat subtieler.
Daarna had roken eigenlijk geen effect meer...
Aangezien ik positieve ervaringen had gelezen van het kauwen op bladeren, wilde ik dit ook graag ervaren (volgens Terrence McKenna is het iedere keer weer even sterk...)
Nu had ik vorige week een voorraadje gedrooge Salvia Divinorum besteld.
Gisteravond 8 gedroogde bladeren in een kommetje water gedaan, even laten intrekken, en tot een bal gemaakt.
Naar bed gegaan, bladeren in mijn mond, onder de tong, en af en toe kauwen, en weer terug.
Inderdaad, erg bitter, maar dat is geen probleem.
Na een kwartiertje leek mijn derde oog wat actiever te worden, en ik zag langzaamaan een silhouet van een gezicht verschijnen, maar die ging al gauw weg...
Na een half uur, nog niks...
En toen ik na 3 uur nog niks merkte (het leek erop dat ik een stuk lastiger in slaap kon komen), heb ik het maar doorgeslikt...
Dat was teleurstellend...
Afijn, vanmorgen een klein beetje in water gedaan, 4 bladeren, na een paar uur kauwen en de stoffen in de bloedvaten van mijn mond en tong laten opnemen, uiteraard weer niks...
Mijn vraag nu:
Kan het zijn dat mijn tolerantie te hoog is, en ik daardoor niks merk, of is het zoals ik begrepen heb vanwege de reverse-tolerance, dat het een aantal keren kan duren, voordat ik iets merk?
Allicht zijn er mensen met soortgelijke ervaringen.
Uiteindelijk had ik er meer van verwacht, aangezien decarbed wiet (vandeweek gedaan), opeten een nogal heftige trip opleverde, terwijl ik juist begrepen had dat dat kinderspel is ivm. Salvia.
Nu ben ik wel van plan om binnenkort planten te halen, zodat ik verse bladeren kan gaan kauwen.
Alvast bedankt voor jullie hulp