Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia bladeren gedroogd kauwen, niks gemerkt....

Salvia bladeren gedroogd kauwen, niks gemerkt....

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DavidLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ok, allereerst, heb ik al een beetje ervaring met het roken van 80x extract.
De eerste keer dat ik dat deed, was ik weg, en werd ik veranderd in het behang, alvorens langzaam terug te keren in mijn lichaam.
Dit was het meest krachtige wat ik ooit ervaren heb.
De tweede keer was het effect wat subtieler.
Daarna had roken eigenlijk geen effect meer...

Aangezien ik positieve ervaringen had gelezen van het kauwen op bladeren, wilde ik dit ook graag ervaren (volgens Terrence McKenna is het iedere keer weer even sterk...)

Nu had ik vorige week een voorraadje gedrooge Salvia Divinorum besteld.
Gisteravond 8 gedroogde bladeren in een kommetje water gedaan, even laten intrekken, en tot een bal gemaakt.
Naar bed gegaan, bladeren in mijn mond, onder de tong, en af en toe kauwen, en weer terug.
Inderdaad, erg bitter, maar dat is geen probleem.
Na een kwartiertje leek mijn derde oog wat actiever te worden, en ik zag langzaamaan een silhouet van een gezicht verschijnen, maar die ging al gauw weg...
Na een half uur, nog niks...
En toen ik na 3 uur nog niks merkte (het leek erop dat ik een stuk lastiger in slaap kon komen), heb ik het maar doorgeslikt...
Dat was teleurstellend...

Afijn, vanmorgen een klein beetje in water gedaan, 4 bladeren, na een paar uur kauwen en de stoffen in de bloedvaten van mijn mond en tong laten opnemen, uiteraard weer niks...

Mijn vraag nu:
Kan het zijn dat mijn tolerantie te hoog is, en ik daardoor niks merk, of is het zoals ik begrepen heb vanwege de reverse-tolerance, dat het een aantal keren kan duren, voordat ik iets merk?

Allicht zijn er mensen met soortgelijke ervaringen.
Uiteindelijk had ik er meer van verwacht, aangezien decarbed wiet (vandeweek gedaan), opeten een nogal heftige trip opleverde, terwijl ik juist begrepen had dat dat kinderspel is ivm. Salvia.

Nu ben ik wel van plan om binnenkort planten te halen, zodat ik verse bladeren kan gaan kauwen.

Alvast bedankt voor jullie hulp :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op salvia bladeren kauwen geeft in verhouding tot het roken van extracten een enorm mild effect. Ik heb ook wel eens salvia gekauwd, ik merkte het zeker maar werd niet meer dan een beetje raar dromerig voor zo'n uur. Met het roken van extracten wordt je echt naar andere dimensies gelanceerd, dus ik denk dat je er gewoon de verkeerde verwachting bij had.

Als je voor de extreme salvia ervaring gaat zul je weer terug moeten naar het roken van extracten.
D
DavidLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
Op salvia bladeren kauwen geeft in verhouding tot het roken van extracten een enorm mild effect. Ik heb ook wel eens salvia gekauwd, ik merkte het zeker maar werd niet meer dan een beetje raar dromerig voor zo'n uur. Met het roken van extracten wordt je echt naar andere dimensies gelanceerd, dus ik denk dat je er gewoon de verkeerde verwachting bij had.

Als je voor de extreme salvia ervaring gaat zul je weer terug moeten naar het roken van extracten.
Klik om te vergroten...

Ik heb dat wel gelezen idd., echter zou Salvia een reverse-tolerance kennen, wat betekent dat het naarmate het meer gebruikt wordt, steeds sterker wordt bij een gelijke dosis, hier hoop ik ook op.
Roken heeft bij mij effect als ik mijn ogen sluit, dan is het poef weg. Met de ogen open gebeurt er niet zoveel...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe dat met de reverse tolerance van Salvia precies werkt weet ik niet, geen idee hoe vaak en veel je daarvoor moet gebruiken. Maar het roken van extracten zal je sowieso altijd veel meer effect geven dan het kauwen van de bladeren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."