#1
Omdat ik ze zelf kan zien op zijn telefoon. Vanavond kreeg hij weer een sms'je en dat zit me gewoon niet lekker. Ik heb hem heel vaak gevraagd waarom hij nog steeds berichtjes krijgt maar het enige wat ik als antwoord krijg is dat hij het ook niet weet en hij er niks aan kan Doen, dat hij nou eenmaal in die lijst zit... wat 2 jaar geleden als het goed is is opgedoekt omdat alle dealers in de regio waren opgepakt inclusief telefoons en nummers. En ik weet dat hij al aardig wat nummers heeft geblokkeerd maar na 3 jaar blijven ze nog steeds komen