Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsContact dealers

Contact dealers

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
Anoniempje82Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Omdat ik ze zelf kan zien op zijn telefoon. Vanavond kreeg hij weer een sms'je en dat zit me gewoon niet lekker. Ik heb hem heel vaak gevraagd waarom hij nog steeds berichtjes krijgt maar het enige wat ik als antwoord krijg is dat hij het ook niet weet en hij er niks aan kan Doen, dat hij nou eenmaal in die lijst zit... wat 2 jaar geleden als het goed is is opgedoekt omdat alle dealers in de regio waren opgepakt inclusief telefoons en nummers. En ik weet dat hij al aardig wat nummers heeft geblokkeerd maar na 3 jaar blijven ze nog steeds komen
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb wel eens gevraagd of ze me uit hun klantenbestand willen halen. Doen de meeste dealers niet zo moeilijk over. :)
A
Anoniempje82Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo allemaal,

Mijn partner heeft jaren lang drugs gebruikt, cocaïne. Naar zijn zeggen heeft hij zo'n 3 jaar niet meer gebruikt maar hij krijgt nog steeds sms'jes en apps van dealers. Ik vraag me af of dat klopt als je zolang niks meer afneemt je wel nog steeds in hun vriendenlijst staat en regelmatig berichtjes krijgt over super spul etc.
Is er iemand die me daar meer over kan vertellen?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe weet je dat hij nog sms’jes en apps van dealers krijgt? En heb je hem zelf niet gevraagd waarom hij die contacten nooit geblokkeerd heeft?
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgens mij is het vrij gangbaar dat dealers gewoon een aanbieding naar hun gehele adreslijst sturen. Ik denk niet dat ze een administratie bij houden om klanten die niks meer willen eruit te halen. In principe kan hij ze gewoon blokkeren natuurlijk. Dan krijgt hij het in ieder geval niet meer.

Edit: Wat natuurlijk wel kan zijn is dat meeste dealers om de zoveel tijd een nieuw nummer nemen, en dan adresboek gewoon kopiëren. Dus dan is het logisch dat hij die nummers dus steeds weer moet blijven blokkeren. Vervelend wel dus, als je er vanaf wilt komen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."