Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs na kater?

Drugs na kater?

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
B
Bas SmeetsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgende week heb ik een leuk feestje dat om 12:00 begint, waar ik van plan ben XTC te gaan gebruiken. Dit wordt mijn 4e keer dus heb al wat ervaring. Dag daarvoor ben ik echter ook van plan uit te gaan. Aangezien ik me wel altijd aan de 3 maanden-regel houd, vraag ik me af of ik dan wel alcohol mag drinken? Mezelf kennende heb ik de volgende dag een kater. Aangezien dit feest om 12:00 begint heb ik niet echt tijd om uit te kateren. Is het gebruik van XTC op een kater van alcohol nog hetzelfde of kan ik beter tijdens het uitgaan gewoon niks drinken?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Het kan wel maar ik zou die avond ervoor het niet te gek maken. Als je superbrak aan de xtc gaat lijkt me dat niet echt chill, vooral omdat je er misselijk van kan worden.
B
Bas SmeetsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tsja, jammer. Maar wil het XTC-gevoel wel speciaal en vooral ook verantwoordelijk houden. Dan zal ik maar eens voorstellen dat ik de BOB kan zijn deze keer. Bedankt voor jullie advies in ieder geval.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Met een drank kater aan de mdma is niet verstandig. Om meerdere redenen.
Alcohol droogt je uit, belast je lever tijdens de afbraak, put je uit.
Mdma droogt je ook uit, belast ook je lever sterk, en put je ook uit. De kans op oververhitting, bad gaan is dan groter.

Dus beter geen alcohol de dag er voor, of 1 a 2 drankjes max. Niet het advies dat je vast wil horen maar wel het juiste advies.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bas Smeets zei:
Tsja, jammer. Maar wil het XTC-gevoel wel speciaal en vooral ook verantwoordelijk houden. Dan zal ik maar eens voorstellen dat ik de BOB kan zijn deze keer. Bedankt voor jullie advies in ieder geval.
Klik om te vergroten...
Verstandig! Veel plezier op je feestje!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."