#1
Ik zou me daar niet op verkijken. Psychedelica wordt weliswaar door sommigen gebruikt voor plezier, maar de andere term 'entheogeen' geeft al een indicatie van een diepere kwaliteit. Namelijk een toegang tot het diepste in jou en het universum. Geen flashy trippy effecten, maar een direct contact met de meest duistere krochten in je geest. Wanneer je daar lichtzinnig mee omgaat wil je onderbewustzijn je er wel eens keihard op wijzen. Ga er met respect mee om. Dat is alles wat ik je wil meegeven.Ik heb een keer truffels gedaan, ik moest ruim vantevoren niks eten maar ik vernam nauwlijks iets, wel wat meer heldere kleuren maar verder niks. Hard gaan vind ik wel lekker vandaar