Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQuarantaine verveling

Quarantaine verveling

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
V
VinceeeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey allemaal,

Ben nieuw hier. Om te beginnen gebruik ik enkel xtc, coke en keta als ik uitga. Na paar maanden in quarantaine zitten en een paar biertjes diep had ik plots door dat ik nog wat had liggen. Heb net 2 knappe lijntje erdoor gehaald maar de coke is nu op. Heb nog 2 bollen hier liggen en daarover gaat mijn vraag. Is het verstandig om na die coke hier nu nog van te proeven? Ben namelijk alleen in bed en heb dus niet echt peers die me kunnen tegenhouden. Iemand raad? Alvast bedant!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vinceeee zei:
Hey allemaal,

Ben nieuw hier. Om te beginnen gebruik ik enkel xtc, coke en keta als ik uitga. Na paar maanden in quarantaine zitten en een paar biertjes diep had ik plots door dat ik nog wat had liggen. Heb net 2 knappe lijntje erdoor gehaald maar de coke is nu op. Heb nog 2 bollen hier liggen en daarover gaat mijn vraag. Is het verstandig om na die coke hier nu nog van te proeven? Ben namelijk alleen in bed en heb dus niet echt peers die me kunnen tegenhouden. Iemand raad? Alvast bedant!
Klik om te vergroten...
Ik ben zeker nog niet wakker maar ik begrijp hier geen fluit van...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Ik ben zeker nog niet wakker maar ik begrijp hier geen fluit van...
Klik om te vergroten...
Hij vraagt of het handig is om na coke nog xtc te pakken (bollen zijn pillen).

Ik ben 1x in een belgische club geweest aan de 6-apb en er is me toen wel 30x gevraagd of ik bollen bij me had. Dacht eerst dat ze coke bolletjes bedoelden 😂
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ganggang💯 zei:
Hij vraagt of het handig is om na coke nog xtc te pakken (bollen zijn pillen).

Ik ben 1x in een belgische club geweest aan de 6-apb en er is me toen wel 30x gevraagd of ik bollen bij me had. Dacht eerst dat ze coke bolletjes bedoelden 😂
Klik om te vergroten...
Oh, bollen zijn pillen... Ik wordt oud! Bolletje is imo bolletje heroine of een speedball.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Oh, bollen zijn pillen... Ik wordt oud! Bolletje is imo bolletje heroine of een speedball.
Klik om te vergroten...
Hier in België een paar jaar geleden toen ik nog naar jump up dnb feesten ging, noemde ze xtc ook menten. Ik zei altijd dat ik een snoepje nam maar ik heb ook al gehoord van schijven en bollen zoals genoemd.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
transformated zei:
Hier in België een paar jaar geleden toen ik nog naar jump up dnb feesten ging, noemde ze xtc ook menten. Ik zei altijd dat ik een snoepje nam maar ik heb ook al gehoord van schijven en bollen zoals genoemd.
Klik om te vergroten...
Schijven kende ikwel.
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar ik woon ook in Belgie en ik heb nooit pillen genomen maar heb altijd bollen of schijven zoals hierboven vermeld
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Schijven kende ikwel.
Klik om te vergroten...
Dat is van voor mijn tijd wss of het word meer tegen de kanten van Antwerpen of Gent gezegd. Ik zeg altijd gewoon "nu ga ik een snoepje nemen" of "zometeen een mente pakken en meppen".
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#10
@transformated
Ik zou het nu ook niet weten want ik heb het maar 1x gedaan en dat waren 2 dikke xtc bollen haha en ja opeens zag ik heel vreemd , toen naar buiten gegaan dit was bij een dancing en buiten op parking iemand voor vuur gevraagd voor mijn joint , deze kerel zei dadelijk tegen me ; amai ge zijt al goed bezig zo te zien. En van sinds dat is mijn ding niet.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
En een normale dosering helpt ook wel. 2 pillen is met de huidige sterktes altijd te veel.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Walter White zei:
@transformated
Ik zou het nu ook niet weten want ik heb het maar 1x gedaan en dat waren 2 dikke xtc bollen haha en ja opeens zag ik heel vreemd , toen naar buiten gegaan dit was bij een dancing en buiten op parking iemand voor vuur gevraagd voor mijn joint , deze kerel zei dadelijk tegen me ; amai ge zijt al goed bezig zo te zien. En van sinds dat is mijn ding niet.
Klik om te vergroten...
Weed met xtc of MD kristallen gaat niet echt tesamen voor ik. Ik word te para en ik ga een beetje te hard, dan kan alleen een benzo me kalmeren.
Gewoon genieten van het MD gevoel en zo laten.
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat is het beste ook ja.
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja maar ik spreek van 10 jaar terug , ik heb vansinds geen xtc genomen maar wel md
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Walter White zei:
Ja maar ik spreek van 10 jaar terug , ik heb vansinds geen xtc genomen maar wel md
Klik om te vergroten...
10 jaar terug was de gemiddelde pil ook wel aardig op sterkte.

En mdma is hetzelfde als xtc.
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja dat weet ik maar ik kan enkel aan de pure komen of zo goed als toch , dan moet ik maar een beetje op de vinger doen en in mond ermee , bitter smaakje niet ??
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Walter White zei:
Ja dat weet ik maar ik kan enkel aan de pure komen of zo goed als toch , dan moet ik maar een beetje op de vinger doen en in mond ermee , bitter smaakje niet ??
Klik om te vergroten...
Ik kan vingertopjes niet aanraden. Dan heb je geen idee hoe veel je neemt. Koop liever een weegschaal en capsules. Kost je hooguit 3 tientjes bij elkaar.
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Oke dat zal ik doen maar dat is heel weinig dat ik dat doe maar bedankt voor het advies al goed genomen .
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ganggang💯 zei:
Ik kan vingertopjes niet aanraden. Dan heb je geen idee hoe veel je neemt. Koop liever een weegschaal en capsules. Kost je hooguit 3 tientjes bij elkaar.
Klik om te vergroten...
Klopt wel, maar deed dit wel altijd. Ging altijd prima. Natuurlijk is wegen altijd beter maar bij MDMA luistert de dosering niet zo nauw. Neem je een keer wat teveel is het even extra zweten.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
KlaasVaak zei:
Natuurlijk is wegen altijd beter maar bij MDMA luistert de dosering niet zo nauw.
Klik om te vergroten...
10 of 20mg teveel is inderdaad niet zo'n ramp. Maar 50mg wel. En zonder te wegen heb je geen idee hoeveel je neemt, dus vingertopjes is een erg slecht idee naar mijn mening!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."