Sinds een aantal weken ben ik begonnen met microdoseren om te zien wat het effect hiervan is op dwangstoornis en autisme. Op de dagen van innemen merk ik duidelijk positieve effecten qua stemming, sociaal contact en zelfvertrouwen. Dwangstoornis is echter een moeilijker punt, maar ik heb ervaren dat dit na een grotere dosis (tijdelijk) verbeterde. Als ik wat meer ervaring krijg met trips kan ik ook een wat grotere dosis nemen. Komende vrijdagavond zijn de omstandigheden hier in huis het best voor een trip. De ochtend en middag van die dag zullen echter vrij inspannend/druk zijn. Ik zou het liefst dan een microdosis nemen om er een beetje goed doorheen te komen. Dan kan ik de trip ook wat rustiger ingaan (minder stress). Probleem is dan natuurlijk de tolerantie. Ik neem altijd een vrij grote microdosis, dus ik denk zeker dat dit nog wel invloed zal hebben. Een oplossing is een hogere macrodosis, alleen heb ik geen idee hoeveel hoger.
Heeft iemand ervaring met een macrodosis na een microdosis op dezelfde dag? Zo ja, was de macrodosis groter dan gebruikelijk (hoeveel?) en wat was het effect?
Microdosis is met 1cp-lsd of 4-HO-MET, trip met (waarschijnlijk) 4-HO-MET of (misschien) truffels.
Heeft iemand ervaring met een macrodosis na een microdosis op dezelfde dag? Zo ja, was de macrodosis groter dan gebruikelijk (hoeveel?) en wat was het effect?
Microdosis is met 1cp-lsd of 4-HO-MET, trip met (waarschijnlijk) 4-HO-MET of (misschien) truffels.