Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiazepam icm GHB

Diazepam icm GHB

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SaintVitusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi all,

Korte vraag over de combi diazepam en GHB. Aankomende zaterdag ben ik van plan een paar buisjes GHB te nemen. "vroeger" nam ik sporadisch weleens een weekendje wat meer buisjes van 3-4 ML per keer.

Dit keer zal het niet meer worden dan 1 a 2 van 2 ML.

Nu heb ik tegen angst en spanning diazepam gekregen en zit inmiddels nog op 5mg per dag (laatste dosis vanavond)

Daarnaast slik ik 10mg citalopram per dag maar dat schijnt geen probleem te zijn (?)

Is het gevaarlijk om komende zaterdag dit te doen als ik dus vanavond stop met de diazepam (5mg), heb dit in totaal 4 weken gehad met afbouw van 30 naar 0.

Ik ga ze dus niet combineren voor de duidelijkheid, maar het gaat meer over de halfwaardetijd en eventuele mogelijke interactie.

Dank alvast.
S
SaintVitusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mrloverdj zei:
Normaal zijn 2 downers overbodig.
Maar als je gestabiliseerd bent op 5mg hoef je niet met diazepam te stoppen en kan je dus ghb gebruiken.
Dit geldt altijd..maar zeker in combinatie met een benzo..let goed op je dosering!
Buisjes raad ik absoluut af!
Bij de apotheek kan je gratis een optrekspuitje zonder naald halen. Het verschil tussen 2.1 en 2.8 kan het verschil zijn tussen een lekkere roes of knock out.

Het voordeel is dat je dan ook weet wat je sweet spot is. Zodat je je daar een volgende keer aan kan houden. Verhoog je 2e dosis nooit. Zet een timer, laat er minimaal 2 uur tussen zitten.
Klik om te vergroten...
Ja ik bedoel inderdaad zo een spuitje die hen ik. Ik noemde dat altijd buisjes.

Nou ja het is zelfs zo dat ik dus vanaf nu geen diazepam meer neem tot zaterdag. Dus dan zou je het in mijn ogen veilig moeten kunnen zijn?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Normaal zijn 2 downers overbodig.
Maar als je gestabiliseerd bent op 5mg hoef je niet met diazepam te stoppen en kan je dus ghb gebruiken.
Dit geldt altijd..maar zeker in combinatie met een benzo..let goed op je dosering!
Buisjes raad ik absoluut af!
Bij de apotheek kan je gratis een optrekspuitje zonder naald halen. Het verschil tussen 2.1 en 2.8 kan het verschil zijn tussen een lekkere roes of knock out.

Het voordeel is dat je dan ook weet wat je sweet spot is. Zodat je je daar een volgende keer aan kan houden. Verhoog je 2e dosis nooit. Zet een timer, laat er minimaal 2 uur tussen zitten.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja , veilig.
Citalopram is geen probleem.
En knap dat je hebt afgebouwd met diazepam!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."