Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpacecake + corona

Spacecake + corona

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
b
brittbrittLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haaaaaa,

Zit inmiddels al 2 weken dood ziek thuis door Corona. Vandaag heb ik een paar plakken space cake van een vriend gekregen. Ik rook normaal elke dag wel een aantal jointjes maar mijn keel is zo pijnlijk dat ik dit nu al die tijd al niet aan heb gedurfd. Ik wil die cake zo nemen, maar ben toch een beetje bang dat ik hier bad op ga en nog zieker word 😂 iemand ervaring?
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien een klein stukje? Maak je je zorgen of het te sterk is?
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet niet of wiet eten nadelige effecten heeft op corona. Het effect zelf is voor mij heel ontspannend, maar roken met een longziekte lijkt me niet echt verstandig.

Ik weet niet hoe je maag voelt?
b
brittbrittLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja mijn maag is wel oké... alleen mijn hoofd doe enorm veel pijn. Ik heb genoeg ervaring met edibles dus over hoe sterk het is niet perse maar wel over dat ik me misshien zieker ga voelen. Heb inmiddels wel een plakkie op de geen weg terug haha..
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Laten we van het beste uit gaan dan, :P Dat je gewoon lekker ontspannen word en dat de pijn in ieder geval je niet zo dwars meer zit. Ik rook het ook wel eens als ik me niet lekker voel en het verzacht leed altijd enorm.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."