#1
6 juli om 00:19 om precies te zijn. Ik heb in mijn gedachten me laatste joint gerookt in mijn leven en heb dit al en triljoen keer tegen mezelf gezegd maar dit keer is het toch echt klaar ermee. Mentaal zit ik er helemaal doorheen en ben helemaal doorgerookt. Ik heb heb mijn emoties niet meer onder controle en functioneer alleen nog maar op het werk, want tja dat is het enige waar ik goed ik ben als ik ga nadenken. Relaties met mijn vriendin en vrienden en familie onderhou ik nauwelijks en denk alleen maar aan dat ritje naar west, den haag of amsterdam voor wiet, en vervolgens roken en weer naar huis. Ik blow al nu z’n 9 jaar stevig en heb schulden en die maken me metaal kapot. Ik ben van mezelf een heel onzeker persoon en denk alleen maar aan het negatieve, maar dat zou je aan de buitekant niet zeggen. Ik kamp vooral de laatste tijd heel erg met het gevoel dat ik paranoia ben en dat niemand van me houd en ik het gevoel heb dat het me allemaal niet meer uit maakt zolang ik alleen maar kan blowen. Ik heb alleen maar zin om in de auto te zitten smoken of thuis in mijn bed te liggen. Ik heb constant medelijden en schuldgevoelens met mezelf waardoor ik mijzelf anders opstel tegen mensen die dichtbij me staan, ik isoleer mezelf en denk alleen maar aan dat ene jointje dat ik daarna kan opsteken wanneer ik alleen ben. Ik kan er zoveel over vertellen maar ik voel me heel erg in de war en loop als een zombie een soort van door het leven... ik maak niks mee. Het boeit me allemaal niks meer en die mentaliteit is gewoon fout. Zo maak je jezelf alleen maar nog meer kapot. Maar na deze “nacht” ben ik er toch echt klaar mee en ga mezelf compleet veranderen en als een gelukkig en vrolijk persoon door het leven die positief staat ingesteld, en alleen maar het goede probeert naar boven te halen i.p.v telkens maar een manier te vinden om je zelfbeeld om laag te brengen, en maar denken ik ben toch niks waard of zolang ik maar een haze opsteek voel ik niks meer en ben ik het vergeten. Het word een hele lange reis want ik ben van mezelf een gevoelige jongen en heb jarenlang al die gevoelens onderdrukt ik ben er eerlijk gezegd ook heel bang voor maar het is tijd om het leven te gaan ontdenkken en dingen ook echt mee te maken en emotioneel te ervaren. Het blowen is een hoofdstuk in je leven, maar aan elk boek zit een eind. Wat ik wil zeggen is praat jezelf geen negatieve dingen aan, maar ga er positief mee om en probeer naar de goede dingen te kijken in het leven, er staat een hele wereld voor je open naast het blowen.
Ik ga het dit keer echt volhouden, en wil jullie motiveren hetzelfde te doen.
SCOT DIE SHIT!
Ps een jongen uit Roffa
Ik ga het dit keer echt volhouden, en wil jullie motiveren hetzelfde te doen.
SCOT DIE SHIT!
Ps een jongen uit Roffa