Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMixen lekker uitgedraaid

Mixen lekker uitgedraaid

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Donderdag kwam er rond 14u mn beste vriendin langs, beetje verloop van wat en wanneer ik iets nam.
(Ik had rond de middag licht gegeten, 2 volkoren boterhammen met kaas en tomaat)

Ik had reeds 15mg 4F-MPH op, zo iets voor 14u.
Zodra mn vriendin aankwam, beide redelijk snel en constant in de alcohol gevlogen, 1st wodka-redbull, daarna tot middernacht Desperados mojito (33cl) op redelijk tempo, veel gepraat, gelachen, wa gedanst.
Rond 23u nam ik 150mg 4-FMA en ruilde de alcohol om voor monster. Ik deed dit int geniep, want mijn vriendin, wil dat ik stop met al die stims. Mijn vriendin daarentegen, ging vlotjes door met alcohol, eerst nog Desperados, daarna 'Tête de Mort' red (rood bier 8.3% alcohol).
Zijn vroeg plots, hebt gij iets gepakt, had fe gekende opgedroogde witte mondhoeken. Ik eerst ontkennen, maar dat hield ik mr enkele minuten vol. De ingeving waarom ik dit nodig achte om plots 4-FMA te nemen, was, het was kei gezellig, mr voelde dat alcohol drinken moeizamer ging, ik stop ook 9/10 keer voor ik slecht zou kunnen worden v alcohol of als ik merk, meer leute krijg ik niet uit meer alcohol drinken, kan het enkel negatiever worden (denk aan, overdreven emotioneel worden, misselijk...). Ik ben ook zo iemand die tijdens alcohol drinken, regelmatig, slok water drinkt, daar benk dan wel allemaal mee bezig.
Soit de 4-FMA moest er dus vr zorgen dat het vervolg keil lekker en leuk bleef, ik wordt nu eenmaal socialer, praterig, actiever van dit spul, + muziek n film is ook scherper. Aangezien avondklok (0u-5u), bleef ze tot half6 fzo n reuze gezellige tijd.
Ik weet dat mixen wordt afgeraden, maar doordat ik stopte met alcohol, verder ging op 4-FMA, was het zo leuk. Terwijl ik me de rest vd vrijdag klaarwakker en nog kang licht euforisch voelde, had mijn vriendin wel een ferme kater n misselijk en overgeven. Dus ook al is 4-FMA een maatschappelijk niet aanvaardbare drug n alcohol wel. Vraag ik mij nu toch wel af, voor eens dagje/avond lekker door te zakken, velen gaan voor alcohol all the way en is 'normaal', mr persoonlijk not done voor mij, meer kans op lichamelijke klachten, echt brak voelen, ik stop op het punt dat ik in de roes zit v leute, sociaal, wa emotioneler, beter wordt het niet. Ben ik met mijn 4-FMA ipv alcohol niet beter af, puur subjectief gezien. Ik ken namelijk genoeg mensen die doorgaan op alcohol (week niks, weekend volle bak) en letterlijk ander mens worden, agressief, impulsief...dan doet 4-fma vr mij juist goed, ik had om 6u kei helder gevoel n mn vriendin was echt dronken, heb haar te voet nr huis gedaan, ik was heel verantwoordelijk nzo, heb de beste, mooiste, diepste, oprechtste gesprekken met close people. Dus ben ik nu veiliger bezig moest ik, wanneer je eens weekend of een dag de bloemetjes buiten zet, veel vroeger de alcohol de rug toewijzen en in de plaats 4-fma of 6-APB nemen? Waarvan ikzelf wel besef, dat 6-APB nogal potent is en wekelijks not done is. Damn mn vraag is weer een boek geworden... excuses 🙃
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alcohol maakt veel meer je lief, dan dat het kapot is!
(Cryptische omschrijving)
Het gaat om de essentie en die is, dat deze harddrug mensen totaal kan laten veranderen.
Mensen die normaal k nuchter zijn, zijn vriendelijk, amicaal, maar met die rotzooi in hun lijf worden deze amicale personen ineens één bal agressie, zwaar onhebbelijk, kortom mensen waar je met een wijde boog omheen moet lopen. Ja.
Ik heb ooit een normaliter reuze aardige kerel nadat hij een kratje bier had weggetikt, een frietkraam stevig te zien verbouwen.
Er bleef zowat geen bord meer heel en ook de vitrine was naar de testikelen...
Dat heb ik vwb cannabis nog nooit gezien.
Van GHB ontwenning schijnt dat ook te kunnen gebeuren schijnt het..
Maar drank?
Ik neem dit roes middel niet meer. Nee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."