#1
Vannacht werd ik wakker met flink wat duizeligheid. Ben maar uit bed gegaan om even te kijken of het stopte middels meditatie. Helaas niet gelukt, maar ik merkte wel dat ik wat stress ervaarde rondom dat gevoel... Dus heb wat gepiekerd. Maar ook geprobeerd om positief te zijn en positieve dingen tegen me gezegd, van joh het gaat wel over.
Maar nu net weer heel duizelig, alsof ik teveel gezopen heb, maar dan nog wel goed erbij met m'n hoofd.
Afgelopen zaterdag 60mg bommetjes op een festival, daarvan 3 genomen.
Maar nu net weer heel duizelig, alsof ik teveel gezopen heb, maar dan nog wel goed erbij met m'n hoofd.
Afgelopen zaterdag 60mg bommetjes op een festival, daarvan 3 genomen.