Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5 dagen later duizeligheid na speed

5 dagen later duizeligheid na speed

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
Vannacht werd ik wakker met flink wat duizeligheid. Ben maar uit bed gegaan om even te kijken of het stopte middels meditatie. Helaas niet gelukt, maar ik merkte wel dat ik wat stress ervaarde rondom dat gevoel... Dus heb wat gepiekerd. Maar ook geprobeerd om positief te zijn en positieve dingen tegen me gezegd, van joh het gaat wel over.

Maar nu net weer heel duizelig, alsof ik teveel gezopen heb, maar dan nog wel goed erbij met m'n hoofd.

Afgelopen zaterdag 60mg bommetjes op een festival, daarvan 3 genomen.
L
Lid 152247Lid
Hoe is je slaap en voedingspatroon tijdens de speed en tot nu toe? Slik je nog medicatie?
G
GroteDoppeLid
Mrloverdj zei:
Hoe is je slaap en voedingspatroon tijdens de speed en tot nu toe? Slik je nog medicatie?
Klik om te vergroten...

Ik ga op tijd naar bed en slaap voldoende. De eerste paar dagen na druggebruik moeilijk in slaap te komen en vaak wakker. Maar ik snap dat dat normaal is. Daarna nog wat heftige dromen.

Tijden speed ook gegeten, fruit, hotdog en wafels ijsje en daarvoor ook gezond. Wel zenuwachtig, maar dat ben ik eigenlijk altijd voor een festival. Haha.

Ik eet nu ook gezond, eigenlijk wat ik normaal gesproken ook eet. Elke dag een gezonde smoothie erbij en slik supplementen.

Nee geen medicijnen.

Misschien ook niet gek om te weten. Ik heb vaak tintelingen over m'n lichaam tijdens het gebruik van speed. Ergens las ik dat het met je bloeddruk te maken heeft of iets van ader vernauwing. Meestal heb ik dat wanneer de drugs uit aan het werken is, maar nu was het ook tijdens en dat hield zo'n 8uur aan. Ook toen ik niet meer gebruikte.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."