#1
Ik heb iets in elkaar gezet om m'n gebruik beter in het oog te houden. Het is nog heel basis maar heb wel de kennis om het enorm uitgebreid te maken als er enige interesse is. Meer drugs, gesorteerd in categoriën, exporteren naar PDF, diagrammen maken voor beter overzicht, de hoeveelheid dosering invullen,...
Momenteel maakt het iedere dag een nieuwe Apple Note aan indien er die dag nog geen gemaakt is. Daarna vermeld het je tijdstip van gebruik en wordt het onderaan de lijst toegevoegd.
Het is wel enkel voor iPhone.
Hier heb je een voorbeeld:
Momenteel maakt het iedere dag een nieuwe Apple Note aan indien er die dag nog geen gemaakt is. Daarna vermeld het je tijdstip van gebruik en wordt het onderaan de lijst toegevoegd.
Het is wel enkel voor iPhone.
Hier heb je een voorbeeld: