#1
Vond t ook ietsje te persoonlijk.
Ik voelde me er niet comfortabel bij, echt niet. Over verschillende dingen eigenlijk.@Fairflower
Waarom wil je het minder persoonlijk maken?
Je kan ook binnen 24 uur je post niet weghalen maar enkel een alinea, of het wat algemener overtypen.
Ik zal dit eronder wel vermelden: " wegens herkenning/privacy etc..
Of maak het onderwerp van je persoonlijk topic algemener, met de vraag naar reacties/tips/herkenning..
Ik snap het. Thanks voor je uitleg.Ik voelde me er niet comfortabel bij, echt niet. Over verschillende dingen eigenlijk.
K ga er niet verder op in gaan.
Heb t idd warrig opgelost, maar heb nu ook niet meer tijd eigenlijk...
Daar heb je helemaal gelijk in. Bedankt voor je advies. Ik scherp mijn plan B wat aan.Bereid je toch maar een beetje voor, mocht het mis dreigen te gaan....
Beter voorkomen, dan genezen nietwaar
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."