Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWordt herschreven op een moment dat ik er wat tijd voor uittrek

Wordt herschreven op een moment dat ik er wat tijd voor uittrek

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vond t ook ietsje te persoonlijk.
F
Fairflower

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga dit topic wat minder persoonlijk maken en wat aspecten duidelijker verwoorden (niet de hacking, t is hier geen technische dienst...).
Zag net ook dat er een topic was over al dan niet legalisering en "drugs en wetten".

Wat minder geëmotioneerd zal ook duidelijker zijn.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@Fairflower

Waarom wil je het minder persoonlijk maken?

Je kan ook binnen 24 uur je post niet weghalen maar enkel een alinea, of het wat algemener overtypen.

Ik zal dit eronder wel vermelden: " wegens herkenning/privacy etc..

Of maak het onderwerp van je persoonlijk topic algemener, met de vraag naar reacties/tips/herkenning.
F
FairflowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Msloverdj zei:
@Fairflower

Waarom wil je het minder persoonlijk maken?

Je kan ook binnen 24 uur je post niet weghalen maar enkel een alinea, of het wat algemener overtypen.

Ik zal dit eronder wel vermelden: " wegens herkenning/privacy etc..

Of maak het onderwerp van je persoonlijk topic algemener, met de vraag naar reacties/tips/herkenning..
Klik om te vergroten...
Ik voelde me er niet comfortabel bij, echt niet. Over verschillende dingen eigenlijk.
K ga er niet verder op in gaan.
Heb t idd warrig opgelost, maar heb nu ook niet meer tijd eigenlijk...
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Fairflower zei:
Ik voelde me er niet comfortabel bij, echt niet. Over verschillende dingen eigenlijk.
K ga er niet verder op in gaan.
Heb t idd warrig opgelost, maar heb nu ook niet meer tijd eigenlijk...
Klik om te vergroten...
Ik snap het. Thanks voor je uitleg.
Het beste @Fairflower :blush:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bereid je toch maar een beetje voor, mocht het mis dreigen te gaan....
Beter voorkomen, dan genezen nietwaar
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#7
De Zandman zei:
Bereid je toch maar een beetje voor, mocht het mis dreigen te gaan....
Beter voorkomen, dan genezen nietwaar
Klik om te vergroten...
Daar heb je helemaal gelijk in. Bedankt voor je advies. Ik scherp mijn plan B wat aan.

Mijn posting had ik je topic gemoeten over de.decembermaand. heb hem hier verwijderd. En in jouw topic geplaatst.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Prima voor elkaar, maar dit had niet gehoeven wat mij betreft ( dat verplaatsen)....houd je taai in deze woelige dagen.
Als jij dat doet, nou dan kan ik het ook!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."