Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta kramp

Keta kramp

23 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MwuhLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi, ik heb hevig last van ketakramp. Ik ben nu even hervallen na 7 maand clean zijn, probeer er nu weer af te blijven sinds zondag middag. Toen zijn de krampen ook begonnen. Hoelang duurt dit gemiddeld, wat kan ik er tegen doen, welke medicatie in welke hoeveelheid helpt best en helpt beweging thee yoghurt? Alle tips zijn welkom dus eigenlijk.
D
DoemaarlekkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi, wat vervelend voor je! Na hoeveel gram krijg je last van kramp? Had je 7 maanden geleden hier ook last van?

Ik raad magnesium tabletten aan rond de 350mg per dag. Ook helpt cranberry sap en vooral veel water drinken.

Ook tijdens het gebruik raad ik aan genoeg water te drinken en het product zo fijn mogelijk te stampen voor gebruik. Dit verminderd aanzienlijk kramp.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Doemaarlekker zei:
Hoi, wat vervelend voor je! Na hoeveel gram krijg je last van kramp? Had je 7 maanden geleden hier ook last van?

Ik raad magnesium tabletten aan rond de 350mg per dag. Ook helpt cranberry sap en vooral veel water drinken.

Ook tijdens het gebruik raad ik aan genoeg water te drinken en het product zo fijn mogelijk te stampen voor gebruik. Dit verminderd aanzienlijk kramp.
Klik om te vergroten...
Het enige wat helpt tegen de kramp is stoppen met gebruiken.
M
MwuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
Doemaarlekker zei:
Hoi, wat vervelend voor je! Na hoeveel gram krijg je last van kramp? Had je 7 maanden geleden hier ook last van?

Ik raad magnesium tabletten aan rond de 350mg per dag. Ook helpt cranberry sap en vooral veel water drinken.

Ook tijdens het gebruik raad ik aan genoeg water te drinken en het product zo fijn mogelijk te stampen voor gebruik. Dit verminderd aanzienlijk kramp.
Klik om te vergroten...
Van meerdere dagen opeen in een periode ook al zijn er dagen pauze tussen. 1g- meerdere per dag. IM en snuiven. Ik kan geen magnesium pillen verdagen en mijn lichaam neemt het ook niet op, vandaar heb ik een extreem magnesium tekort en krijg ik maandelijks een magnesium infuus. Ik stamp het altijd super fijn, drink veel water erbij. Maar de hoeveelheid en frequentie is met de beste hulpmiddelen en een zwak lichaam onvermijdelijk om k kramps te krijgen
M
MwuhLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Het enige wat helpt tegen de kramp is stoppen met gebruiken.
Klik om te vergroten...
Nog niet-aangeweest sinds de k kramps gestart zijn. :) Wat ook zoieso de bedoeling was na mijn laatste sessie :) fingers crossed dat ik de moed en sterkte blijf vinden en vasthouden :)
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mwuh zei:
Maat en rug
Klik om te vergroten...
Dat zijn je nieren. Een reden om accuut te stoppen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mwuh zei:
Nog niet-aangeweest sinds de k kramps gestart zijn. :) Wat ook zoieso de bedoeling was na mijn laatste sessie :) fingers crossed dat ik de moed en sterkte blijf vinden en vasthouden :)
Klik om te vergroten...
Volhouden! De krampen zullen alleen maat erger toenemen naarmate je door blijft snuiven. Ze zijn hels, ik weet het! Neem een lekkere warme douche/bad. Pak een kruik voor jezelf. Véél water blijven drinken en doe rustig aan. Hopelijk ben je er snel vanaf!
M
MwuhLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mwuh zei:
Van meerdere dagen opeen in een periode ook al zijn er dagen pauze tussen. 1g- meerdere per dag. IM en snuiven. Ik kan geen magnesium pillen verdagen en mijn lichaam neemt het ook niet op, vandaar heb ik een extreem magnesium tekort en krijg ik maandelijks een magnesium infuus. Ik stamp het altijd super fijn, drink veel water erbij. Maar de hoeveelheid en frequentie is met de beste hulpmiddelen en een zwak lichaam onvermijdelijk om k kramps te krijgen
Klik om te vergroten...
Daarom vermeldde ik het ook duidelijk dat ik er niet meer aan geweest ben en is mijn vraag, behalve dit. Wat hopelijk voor iedereen duidelijk is die met dit probleem kampt. Wat ik nog kan doen om er vanaf te geraken? Ik hoorde paracetamol Maalox en buscopan 3x per dag warme thee en warmwaterkruik. Dit doe ik allemaal. Helaas 2 keer naaproxen per dag ook omdat het anders nog steeds niet uit te houden is. (Ik eet er Griekse yoghurt bij) Dag 2 and still suffering
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als het iets met de lever doet kan je nac & tudca gaan pakken. Maar niet ofs alsof dit je lever clean gaat maken met zwaar drugs misbruik. Maar elk beetje helpt lijk me ik gebruik dit in iedergeval altijd ivm anabolen gebruik.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mwuh zei:
Daarom vermeldde ik het ook duidelijk dat ik er niet meer aan geweest ben en is mijn vraag, behalve dit. Wat hopelijk voor iedereen duidelijk is die met dit probleem kampt. Wat ik nog kan doen om er vanaf te geraken? Ik hoorde paracetamol Maalox en buscopan 3x per dag warme thee en warmwaterkruik. Dit doe ik allemaal. Helaas 2 keer naaproxen per dag ook omdat het anders nog steeds niet uit te houden is. (Ik eet er Griekse yoghurt bij) Dag 2 and still suffering
Klik om te vergroten...
Meer kun je eigenlijk ook niet… Uitzitten die handel
M
MwuhLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Volhouden! De krampen zullen alleen maat erger toenemen naarmate je door blijft snuiven. Ze zijn hels, ik weet het! Neem een lekkere warme douche/bad. Pak een kruik voor jezelf. Véél water blijven drinken en doe rustig aan. Hopelijk ben je er snel vanaf!
Klik om te vergroten...
Ik zag je berichtje pas na m'n vorig bericht, dankje dat doe ik nu die kruik sinds daarnet. Ik doe nu rustig aan maar hoop hard dat ik morgen kan gaan werken. Ik hoorde dat lactose slecht is in geval van k kramps. Klopt dit?
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#12
Leef je niet in een waas als je een keta verslaafde bent? Meestal op het einde van de after zag ik de hele dag nog wazig wat ziek iritant is, ik zou dat niet dagelijks willen dat ik slecht zie vandaar vind ik het sws wazig dat mensen hier een verslaving aan hebben. Wat ervaar jij dan nog als je snuift? Ik behaal het effect van vroeger sws al niet meer vandaar dat ik het nooit meer gebruik.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mwuh zei:
Ik zag je berichtje pas na m'n vorig bericht, dankje dat doe ik nu die kruik sinds daarnet. Ik doe nu rustig aan maar hoop hard dat ik morgen kan gaan werken. Ik hoorde dat lactose slecht is in geval van u kramps. Klopt dit?
Klik om te vergroten...
Nooit eerder gehoord, eerlijk gezegd. In welk gebied heb je meer de krampen. Is dat richting je maag/darmen of je nieren, dus bij je rug?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blauweaap zei:
Leef je niet in een waas als je een keta verslaafde bent? Meestal op het einde van de after zag ik de hele dag nog wazig wat ziek iritant is, ik zou dat niet dagelijks willen dat ik slecht zie vandaar vind ik het sws wazig dat mensen hier een verslaving aan hebben. Wat ervaar jij dan nog als je snuift? Ik behaal het effect van vroeger sws al niet meer vandaar dat ik het nooit meer gebruik.
Klik om te vergroten...
Zeker wel. Dat vond ik juist het fijne eraan. 😅

Maar nu ik er op terug denk is het helemaal niet zo chil.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#15
Om de keta misselijkheid weg te krijgen zat ik gewoon associaal te eten de volgende dag. Misschien trekt de k kramp op deze manier ook weg? Wss niet
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Zeker wel. Dat vond ik juist het fijne eraan. 😅

Maar nu ik er op terug denk is het helemaal niet zo chil.
Klik om te vergroten...
Naja veel keta dat je bijna niet meer uit je woorden komt vrijwel niet meer kan lopen wazig ziet en de volgende dag misselijk door evenwicht orgaan die van slag is. Lijkt mij nou niet iets wat ik graag 7x pw zou willen hebben.
M
MwuhLid
01-01-2024, 00:00
#17
Doemaarlekker zei:
Hoi, wat vervelend voor je! Na hoeveel gram krijg je last van kramp? Had je 7 maanden geleden hier ook last van?

Ik raad magnesium tabletten aan rond de 350mg per dag. Ook helpt cranberry sap en vooral veel water drinken.

Ook tijdens het gebruik raad ik aan genoeg water te drinken en het product zo fijn mogelijk te stampen voor gebruik. Dit verminderd aanzienlijk kramp.
Klik om te vergroten...
Spyro zei:
Nooit eerder gehoord, eerlijk gezegd. In welk gebied heb je meer de krampen. Is dat richting je maag/darmen of je nieren, dus bij je rug?
Klik om te vergroten...
Maag en rug
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mwuh zei:
Maat en rug
Klik om te vergroten...
Oké. Dat is wel echt serieus man. Ik had hetzelfde. Heb een doorverwijzing naar het ziekenhuis gevraagd toen en daar heb ik allerlei onderzoeken, behandelingen en medicijnen gehad.

Wees zuinig op je blaas en nieren…

Drink nu veel water. Groene thee is ook super goed. Ik heb daar zelf capsules van die ik nog steeds dagelijks inneem. Is een goede om je lichaam te reiningen van alle troep.
M
MwuhLid
01-01-2024, 00:00
#19
Blauweaap zei:
Leef je niet in een waas als je een keta verslaafde bent? Meestal op het einde van de after zag ik de hele dag nog wazig wat ziek iritant is, ik zou dat niet dagelijks willen dat ik slecht zie vandaar vind ik het sws wazig dat mensen hier een verslaving aan hebben. Wat ervaar jij dan nog als je snuift? Ik behaal het effect van vroeger sws al niet meer vandaar dat ik het nooit meer gebruik.
Klik om te vergroten...
O ik wel hoor, grotere en grotere lijnen 😬 nie goed. Ik heb dat wazig nu voor het eerst gehad na een free feestje maar toen heb en ze ook een bommetje speed in m'n bek gestopt van God weet welke hoeveelheid toen ik in een hole was. 12u daarna nog grote pupillen niet kunnen stoppen met trappelen en wippen met m'n voeten en zweten zweten. Een vriendin lette op me en heeft dat toegestaan om me erdoor te trekken wat een fout is aangezien, keta effect vanzelf overgaat, een bommetje pas na 20min-30min werkt (als ze dat persee wou laten toedienen beter een kleine hoeveelheid in m'n neus geduwd) Oja ik doe nooit s, normaal alleen keta, behalve die avond 6+-uur voor we toekwamen 1cm mof en 1cm sos met 2uur tussen omdat het oudjaar was. Wat een gedoe
M
MwuhLid
01-01-2024, 00:00
#20
Blauweaap zei:
Om de keta misselijkheid weg te krijgen zat ik gewoon associaal te eten de volgende dag. Misschien trekt de k kramp op deze manier ook weg? Wss niet
Klik om te vergroten...
Misselijk ben ik nie echt neig Eten helpt niet echt nu tegen de pijn helaas..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."