#1
Jojo,
iemand enig idee of morfine (tabletten) is te basen/roken
dank alvast !
iemand enig idee of morfine (tabletten) is te basen/roken
dank alvast !
Neen. Het is waarschijnlijk hydrochloride en dat kan je niet roken. Ik weet niet of je er een base van kan maken, ik heb nooit gehoord van iemand die morfine heeft gerookt.Jojo,
iemand enig idee of morfine (tabletten) is te basen/roken
dank alvast !
Haha, snap de intresse was meer omdat alles wat je rookt veel heftiger etc is. Was gewoon even benieuwdNee! Nooit van gehoord ook.
Maar vertel eens, waarom wil je dat proberen?
Wees erop verdacht dat speculeren niet is toegestaan op het forum!Haha, snap de intresse was meer omdat alles wat je rookt veel heftiger etc is. Was gewoon even benieuwd![]()
Als in manieren van inname weet ik het zo niet, maar voor het geval dat!Wees erop verdacht dat speculeren niet is toegestaan op het forum!
Dit kan je een ban opleveren.
Als je de pillen opsnuift voel je het effect sterker en als je de pillen naar binnen spuit voel je ze nog sterker, maar waarom zou je? Zonder tolerantie is het slikken ervan gewoon een fijne ervaring als het pilletje goed valt ( opiaten vallen bij mensen vaak de eerste keren niet lekker) en als je dan echt de 'nodden' ervaring wilt kun je altijd een extra pilletje slikken.Haha, snap de intresse was meer omdat alles wat je rookt veel heftiger etc is. Was gewoon even benieuwd![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."