Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMorfine

Morfine

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
k
klxaasxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jojo,

iemand enig idee of morfine (tabletten) is te basen/roken

dank alvast !
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarom wil je dat doen en wat verwacht je hieruit te halen of voelen?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#3
klxaasx zei:
Jojo,

iemand enig idee of morfine (tabletten) is te basen/roken

dank alvast !
Klik om te vergroten...
Neen. Het is waarschijnlijk hydrochloride en dat kan je niet roken. Ik weet niet of je er een base van kan maken, ik heb nooit gehoord van iemand die morfine heeft gerookt.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee! Nooit van gehoord ook.

Maar vertel eens, waarom wil je dat proberen?
k
klxaasxLid
01-01-2024, 00:00
#5
MetalGuy zei:
Nee! Nooit van gehoord ook.

Maar vertel eens, waarom wil je dat proberen?
Klik om te vergroten...
Haha, snap de intresse was meer omdat alles wat je rookt veel heftiger etc is. Was gewoon even benieuwd :)
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#6
klxaasx zei:
Haha, snap de intresse was meer omdat alles wat je rookt veel heftiger etc is. Was gewoon even benieuwd :)
Klik om te vergroten...
Wees erop verdacht dat speculeren niet is toegestaan op het forum!

Dit kan je een ban opleveren.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#7
MetalGuy zei:
Wees erop verdacht dat speculeren niet is toegestaan op het forum!

Dit kan je een ban opleveren.
Klik om te vergroten...
Als in manieren van inname weet ik het zo niet, maar voor het geval dat!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
klxaasx zei:
Haha, snap de intresse was meer omdat alles wat je rookt veel heftiger etc is. Was gewoon even benieuwd :)
Klik om te vergroten...
Als je de pillen opsnuift voel je het effect sterker en als je de pillen naar binnen spuit voel je ze nog sterker, maar waarom zou je? Zonder tolerantie is het slikken ervan gewoon een fijne ervaring als het pilletje goed valt ( opiaten vallen bij mensen vaak de eerste keren niet lekker) en als je dan echt de 'nodden' ervaring wilt kun je altijd een extra pilletje slikken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."